Permise si taxe Delta Dunarii 2017

Accesul turistilor pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii
Este posibil numai pe baza permisului de intrare. Conform Ordinului nr. 610/2009 privind aprobarea tarifelor pentru lucrarile si serviciile prestate de catre Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii la solicitarea persoanelor fizice si juridice, permisul de acces in rezervatie pentru turisti este de: 5 lei /persoana/zi; 15 lei persoana/ saptamana; 30 lei persoana/ an. Tariful nu se aplica pentru copii, elevi, studenti, pensionari, veterani de razboi, fosti detinuti politici, urmasii eroilor martiri si ranitii din Revolutia din decembrie 1989.
Achitarea tarifului de intrare în scop turistic stabilit conform ORDINULUI   Nr. 610 din 19 mai 2009 privind aprobarea tarifelor pentru lucrările şi serviciile prestate de către Administraţia Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării” la solicitarea persoanelor fizice şi juridice, emis de Ministrul Mediului şi Pădurilor, se poate face:
a) cu numerar la: sediul Administraţiei Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării (ARBDD), de Luni – Joi: 08.00 – 16.30; Vineri: 08.00 – 14.00, Centrele de Informare din perimetrul Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării, societăţile comerciale care au încheiat protocoale de încasare a tarifelor cu ARBDD.
b) la automatele de eliberare permise non-stop. Automatele sunt amplasate in Tulcea, la sediul Administraţiei Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării (ARBDD) – str. Portului nr. 34 A; în localitatea Jurilovca (la intrarea in portul turistic) şi la Corbu, la intrarea în localitatea Corbu dinspre Năvodari, la circa 500 de metri pe şoseaua care duce înspre plajă, la pensiunea „Papa’n drum”.
c) prin aplicatia online de pe site-ul ARBDD. Administraţia Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării a inaugurat vineri, 26 iunie 2015, o aplicaţie implementată în cadrul website-ului oficial al instituţiei, la adresa www.ddbra.ro/activitati/permise-online prin intermediul căreia populaţia poate obţine rapid permise de acces şi de pescuit direct de pe calculatorul de acasă, achitând contravaloarea lor cu cardul bancar.
d) de asemenea puteţi obţine permisele de acces de la Centrele de Informare şi documentare din localităţile Sulina, Crişan, Sf. Gheorghe şi Murighiol, conform programului afişat pe website-ul oficial al ARBDD
Permis de intrare – fata Permis de intrare – verso
Accesul cu nave si ambarcatiuni in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Se face respectand Ordinul nr. 111/2007 Reguli privind accesul si circulatia pe canalele si lacurile interioare din perimetrul RBDD, emis de Ministerul Mediului si Padurilor, in baza permisului de acces pentru nave si ambarcatiuni. Obtinerea permisului este conditionat de plata unui tarif: 100,00 lei/ambarcatiune/an, respectiv 20,00 lei ambarcatiune/sejur. Incasarea tarifelor pentru accesul cu nave si ambarcatiuni pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii se face la sediul Administratiei Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii conform urmatorului program: Luni – Vineri: 08.00 – 16.00.
Permis ambarcatiuni – fata Permis ambarcatiuni – verso
Accesul cu autovehicule in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Se face in baza unui permis de acces pentru autovehicule, ce este conditionat de plata unui tarif in valoare de 100,00 lei/autovehicul/an, respectiv 10,00 lei/autovehicul/zi. . Incasarea tarifelor pentru accesul cu cu autovehicule pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii se face la sediul Administratiei Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii conform urmatorului program: Luni – Vineri: 08.00 – 16.00.
Permis auto – fata Permis auto -verso
Practicarea pescuitului recreativ / sportiv in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii practicarea pescuitului recreativ / sportiv in habitatele piscicole naturale se face numai in baza permisului de pescuit recreativ/ sportiv emis de catre Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii.
UPDATE 2017: Potrivit Legii nr. 1/2017 privind eliminarea unor taxe şi tarife, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, permisul de pescuit recreati v sisportiv în rezervaţie se eliberează fără perceperea de taxe si tarife conform Art. 23.
Conform Ordinului privind aprobarea condiţiilor de practicare a pescuitului recreativ/sportiv, regulamentului de practicare a pescuitului recreativ/sportiv şi modelelor permiselor de pescuit recreativ/sportiv în ariile naturale protejate, permisul permisul de pescuit pescuit recreativ/sportiv recreativ/sportiv este:
• un document cu regim special, înseriat
• nominal şi netransmisibil
• se eliberează anual.
Eliberarea permiselor de pescuit recreativ/sportiv se poate face astfel:
  • la automatele de eliberare permise non-stop. Automatele sunt amplasate la Tulcea, la sediul Administraţiei Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării (ARBDD) – str. Portului nr. 34 A; în localitatea Jurilovca (la intrarea in portul turistic) şi la Corbu, la intrarea în localitatea Corbu dinspre Năvodari, la circa 500 de metri pe şoseaua care duce înspre plajă, la pensiunea „Papa’n drum”.
  • la Centrele Centrele de Informare Informare din perimetrul perimetrul Rezerva Rezervaţiei Biosferei Biosferei Delta Dunării (Chilia Veche, Sulina, Cri şan, Sfântu Gheorghe) şi limitrofe (Murighiol).
  • prin aplicatia online de pe site-ul ARBDD. Administraţia Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării a inaugurat vineri, 26 iunie 2015, o aplicaţie implementată în cadrul website-ului oficial al instituţiei, la adresa www.ddbra.ro/activitati/permise-online prin intermediul căreia populaţia poate obţine rapid permise de acces şi de pescuit direct de pe calculatorul de acasă, achitând contravaloarea lor cu cardul bancar.
Permis pescuit – fata Permis pescuit – verso

Pentru persoanele persoanele juridice: Contravaloarea permiselor de acces poate fi achitata si prin virament bancar, în contul ARBDD nr. RO96TREZ64120E365000XXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea, beneficiar: A.R.B.D.D. Tulcea, Cod fiscal: 3722040. Este necesar să aibă menţionat la explicaţii:
•tarif acces pentru persoane
•tarif acces pentru autovehicule
•tarif acces pentru ambarcaţiuni
La solicitarea organelor de control, vizitatorii trebuie să prezinte permisul de acces și dovada plăţii pe durata vizitei in perimetrul RBDD.


* Acest material are caracter informativ si nu are caracter oficial. Pentru veridicitatea informatiei va recomandam sa consultati serviciile de specialitate:

Date contact ARBDD Tulcea:
Tel:   +40 240 51 89 24
+40 240 51 89 25
Fax:  +40 240 51 89 75
e-mail: arbdd@ddbra.ro

** Articolul prezent este actualizat pentru anul 2017 si cuprinde perioada 2012 – prezent. Pagina actualizata 11.02.2017

154 comentarii la “Permise si taxe Delta Dunarii 2017

Comentariu adaugat de Permis ANPA - pescuit 2018 -Blog Info-delta.ro la data de 02/10/2017 la 6:25 pm

[…] De mentionat ca permisele ANPA nu sunt valabile in Delta Dunarii. Pentru a vedea cum poti pescui legal in Delta Dunarii acceseaza sectiunea dedicata. […]

Comentariu adaugat de Vivi la data de 14/08/2017 la 4:08 pm

Daca sunt pensionar și cu handicap grav ce taxe trebuie să plătesc în delta
Menționez că mă deplasez cu mașina personală

Comentariu adaugat de Automat de permise ARBDD instalat in localitatea Corbu -Blog Info-delta.ro la data de 25/07/2016 la 9:21 am

[…] Tipurile de permise eliberate non-stop de către automat sunt: Permisul de acces în RBDD pentru turişti, Permisul de acces în RBDD pentru autovehicule, Permis de pescuit recreativ/sportiv RBDD […]

Comentariu adaugat de Redactia info-delta.ro la data de 06/05/2016 la 9:08 am

@minculescu marian madalin: Da

http://www.info-delta.ro/blog/unde-sunt-automatele-pentru-permisele-arbdd/

Comentariu adaugat de minculescu marian madalin la data de 06/05/2016 la 8:57 am

Buna ziua . Taxa de acces auto in RBDD se poate plati la cele doua automate din Tulcea ?

Comentariu adaugat de radu la data de 14/01/2016 la 7:50 am

Si la intrarile in Tulcea ar trebui montate tonomate pentru eliberarea de permise!

Comentariu adaugat de Tibi la data de 12/01/2016 la 3:27 pm

trebuiesc aduse mai multe tonomate electronice de plata si mai mult personal la ghisee. Ultima data cand am platit am stat 1 ora jumate la coada

Comentariu adaugat de PG-ul - Avizul de frontiera Tulcea pentru pescuitul sportiv 2016 -Blog Info-delta.ro la data de 11/01/2016 la 2:17 pm

[…] 1. Obtinerea Permisului de pescuit in RBDD […]

Comentariu adaugat de Tulcenii nu vor mai plati taxa de acces in Delta Dunarii -Blog Info-delta.ro la data de 19/12/2015 la 7:01 am

[…] ANPA 2016 – proiect de ordinOrdin privind prohibitia pescuitului in anul 2016 – ProiectCARE SUNT permisele si taxele in Delta Dunarii pentru 2016PROGRAMUL pasagerului si catamaranului in Delta Dunarii 2015 – […]

Comentariu adaugat de claudiu radulescu la data de 06/09/2015 la 5:27 am

Buna ziua ,
care este taxa de acces pentru 14 zile de acces cu barca proprie ?
multumesc

Comentariu adaugat de marcel la data de 28/08/2015 la 2:45 pm

pt cei care au mai fost la Vadu,se poate merge familii cu cei mici ,spun asta din pricina nudistilor.care stie rag sa imi raspunda.
sa pot lua si eu o hotarare

Comentariu adaugat de info adm la data de 21/07/2015 la 10:17 pm

Da, pentru 1 an. (Adica pana la 31.12.2015)

Comentariu adaugat de ionescu viorel la data de 21/07/2015 la 9:31 pm

Rog comunicati-mi tarifele pe anul 2015 pentru intrarea in delta si ptr pescuit.Pescuiesc in zona Mila 23.(30lei+30lei am inteles bine?)
multumesc

Comentariu adaugat de dan.m la data de 20/07/2015 la 2:01 pm

Vin peste 2 saptamani in dunavat , pot campa pe sf.gheorghe? Nu vreau sa iau amenda. Sau exista vreun loc amenajat pentru a pune cortul ? Multumesc.

Comentariu adaugat de Florin la data de 07/07/2015 la 8:04 am

Am barca si caiac gonflabile, pentru ele e necesara achizitionarea permiselor de acces ?

Comentariu adaugat de Dan la data de 13/06/2015 la 3:20 am

Salut Anul acesta vreau sa merg cu cortul la Vadu, stie cineva daca se poate campa pe plaja.

Comentariu adaugat de PG-ul – Avizul de frontiera Tulcea pentru pescuitul sportiv 2015 -Blog Info-delta.ro la data de 04/06/2015 la 7:48 am

[…] Tulcea pentru pescuitul sportiv 2015 Ordinul privind prohibitia pescuitului in anul 2015CARE SUNT permisele si taxele in Delta Dunarii pentru 2015PROGRAMUL pasagerului si catamaranului in Delta Dunarii, valabil […]

Comentariu adaugat de mihai la data de 01/06/2015 la 1:59 pm

Constat faptul ca pensionarii sunt scutiti de la plata taxelor de acces si de pescuit; este suficient sa prezint agentilor de control cuponul de pensie si cartea de identitate sau este totusi obligatoriu sa iau cele doua cartoane de la sediul ARBDD ? multumesc.

Comentariu adaugat de infodeltaro la data de 12/03/2015 la 12:39 pm

De la ARBDD-Tulcea nu se poate elibera si permisul ANPA

Comentariu adaugat de Cristian Buzea la data de 12/03/2015 la 12:08 pm

sa inteleg ca de la ARBDD-Tulcea se poate elibera si permisul ANPA?

Comentariu adaugat de RADU ROXIN la data de 28/01/2015 la 9:02 pm

parerea mea e ca ce este in delta….e o mare mizerie pentru turisto-pescari.
haideti sa ne organizam si sa incercam sa schimbam legea asta TAMPITA care interzice camparea
pe facebook – Radu Roxin

Comentariu adaugat de Virgil la data de 08/09/2014 la 7:28 pm

Buna ziua. Am si eu o intrebare as vrea sa stiu daca e vreo problema sa inoptez in delta pe ambarcatiunea mea si sa pescuiesc pana dimineata? Ajutatima fratilor cu un raspuns am voie nu am voie iau amenda etc.etc.etc

Comentariu adaugat de catalinus la data de 08/09/2014 la 5:18 pm

tata eu intreb daca isi poate scoate pg-ul un amic de-al meu doar cu dovada platii permisului de pescuit ?
il scot direct din tulcea sambata , doar ca nu pot ajunge in cursul saptamanii sa scot talonul ala cu permisul de pescuit….

Comentariu adaugat de Nicu la data de 07/09/2014 la 8:07 pm

Pentru Avizul de frontiera pt pescuit:
http://www.info-delta.ro/blog/pg-ul-avizul-de-frontiera-pentru-pescuitul-sportiv-2014/

Comentariu adaugat de catalinus la data de 07/09/2014 la 6:57 pm

vrem sa mergem in delta cu niste prieteni care nu au mai fost si nu detine permisul si accesul de pescuit , dar pescuim in zona de frontiera se poate scoate autorizatia de la frontiera numai cu chitanta care dovedeste ca ai virat banii in contul arbd tulcea pt permis si acces ? sau ar fi vreo problema …ca nu putem ajunge decat in weekend in tulcea.

Comentariu adaugat de Virgil la data de 05/09/2014 la 11:57 pm

Buna ziua. Am si eu o intrebare as vrea sa stiu daca e vreo problema sa inoptez in delta pe ambarcatiunea mea si sa pescuiesc pana dimineata?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 04/09/2014 la 6:50 am

Pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii practicarea pescuitului recreativ / sportiv in habitatele piscicole naturale se face numai in baza permisului de pescuit recreativ/ sportiv emis de catre Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii. Celelalte permise de pescuit nu sunt valabile pe teritoriul deltei.

Comentariu adaugat de Soaita Silviu la data de 03/09/2014 la 8:31 am

Buna,

1. Carnet de Membru Pescar Sportiv – viza 2013 eliberat de AGVPS Tulcea la data de 14.05.2013
2. Permis de pescuit recreativ/sportiv – eliberat de AJVPS Tulcea cu sigla ARBDD la data de 14.05.2013 ( nu se specifica valabilitatea acestuia).

Ce trebuie sa fac / platesc pentru a actualiza aceste documente cu vize 2014 ARBDD?

Va multumesc,

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 30/08/2014 la 3:15 pm

Camparea in delta este permisa in anumite zone.

Comentariu adaugat de feli la data de 30/08/2014 la 10:10 am

Buna! stie cineva daca trebuie platita si o taxa de campare cu cortul ? si daca da unde si cat? Multumesc

Comentariu adaugat de madal8n la data de 24/08/2014 la 2:22 pm

cu mare parere de rau spun ca : braconajul este la fel ca si coruptia …. imposibil de stopat la noi … dar macar braconajul electric ar trebui stopat sau macar mult diminuat … daca nu si cel cu plase si cu ce or mai bracona astia…

Comentariu adaugat de madal8n la data de 24/08/2014 la 8:41 am

va multumesc ! stiti cumva si cat costa de pers si auto pe zi ?

Comentariu adaugat de cristian la data de 23/08/2014 la 6:27 pm

opriti braconajul , nu indepartati turisti , pescari sportivi ,

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 23/08/2014 la 10:00 am

@Huluta. Pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii practicarea pescuitului recreativ / sportiv in habitatele piscicole naturale se face numai in baza permisului de pescuit recreativ/ sportiv emis de catre Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii. Nu are nicio legatura cu un alt permis de pescuit sportiv (ex cel eliberat de ANPA sau de Asociatii de Pescuit Sportiv).

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 23/08/2014 la 9:56 am

Taxa de acces este pe persoana. Permisul de pescuit este pe persoana. Daca sa ajunge cu auto in Chilia se plateste si taxa auto. Toate acestea se platesc la sediul ARBDD Tulcea.

Comentariu adaugat de madal8n la data de 23/08/2014 la 9:14 am

buna ziua . as vrea sa fac o iesire de 5-6 zile in delta in zona chilia , am permis si pg si toate cele in regula, achitate in ploiesti, insa nu am inteles prea bine cum e cu taxa de acces . se plateste si pentru auto si pentru fiecare persoana in parte ? si unde o pot achita ? in tulcea la sediul arbdd sau la vreun punct de frontiera ? va multumesc .

Comentariu adaugat de Virgil la data de 22/08/2014 la 7:20 pm

Buna ziua. Am si eu o intrebare plec saptamana care vine in delta dunarii si as vrea sa stiu daca e vreo problema sa inoptez in delta pe ambarcatiunea mea si sa pescuiesc pana dimineata?

Comentariu adaugat de Huluta la data de 09/08/2014 la 8:15 am

Buna ziua,
Locuiesc in Germania si voi merge in Delta (Uzlina) pentru 2 nopti.
Va rog frumos sa-mi raspundeti daca achit taxa de pescuit este suficient pentru a pescui in aceea zona sau (daca am inteles bine) este nevoie si de pescuit sportiv vizat pentru anul in curs ?
Va multumesc.

Comentariu adaugat de anica la data de 04/08/2014 la 3:44 pm

va rog frumos sa ma informati ,….e prima data cand vrem sa plecam in Delta unde anume nu stim dar vreau sa stiu ce taxa trebuie sa achitam vrem sa pescuim si ptr. acces auto si cort ce si unde anume trebuie sa platim va rog cat mai multe detalii eventual si o sugestie unde se prinde peste sau unde putem sta fara probleme cu masina si cortul .va multumesc anticipat si astept pareri si sugestii .

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 22/07/2014 la 7:59 pm

@Loredana. Cu placere! Intamplarea a facut ca si noi sa fim prin zona sambata trecuta si sa avem cativa prieteni opriti in zona de acelasi echipaj. Nu au avut probleme pentru ca au avut permisele si chitantele la ei.

Comentariu adaugat de Loredana la data de 22/07/2014 la 7:45 pm

Sambata in apropiere de Letea a fost un „filtru” format din Garda de Mediu, Politia de Frontiera si ARBDD. Vreo 10 barci cu turisti oprite la control. „Va rugam Permisul de intrare in Rezervatie”. Noi aveam asa ca am trecut mai departe in tura noastra ce viza padurea Letea. Restul …
Multumim pt info de pe acest site, alfel ne sticam sejurul pentru 15 lei.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 16/07/2014 la 3:32 pm

Da

Comentariu adaugat de andrei la data de 16/07/2014 la 3:08 pm

daca platesc permisul pe ANPA te ce trebue sa platesc lat permis pe ANBDD? si dac ma duc la un prieten care sta intr-un sat din BDD trebuie sa platesc tacsa de persoana si de masina?

Comentariu adaugat de contribuabil la data de 15/07/2014 la 7:56 am

cine-mi poate spune de ce daca in lista Zonelor de pescuit recreativ/sportiv din Rezervatia Biosferei Delta Dunarii (publicata de ARBDD) este trecut Bratul Chilia-malul drept, nu se poate pescui cu permis ARBDD si PG si se cere taxa 50 lei/zi pentru cunoscutul Raduta???? este posibil sa fie concesionat un brat al Dunarii…si zona de frontiera????? unde pot obtine informatii? daca ARBDD ii lasa pe altii sa ia taxa, de ce mai cer sa platim permis de pescuit tot la ARBDD????

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 14/07/2014 la 3:48 pm

Am sunat la ARBDD si pe baza raspunsurilor primite am completat informatiile. Pentru cei care platesc si ridica permisele direct de la sediul din Tulcea nu mai insistam pentru ca este clar cum se procedeaza.

Pentru cei care nu pot ajunge in Tulcea si doresc sa achite permisele prin virament bancar facem urmatoarele clarificari:

Retineti ca sunt 2 conturi diferite: cel in care se achita contravaloarea permisului de pescuit (R085TREZ6415032xxx000263) si cel in care se achita celelalte permise (intrare in rezervatie, acces auto, acces ambarcatiuni R056TREZ6415003xxx003884).

Daca achitati prin virament bancar, din discutiile cu reprezentantii ARBDD, nu vi se trimit permisele prin posta sau alte mijloace. Pe baza dovezii platii (OP-urilor), agentii de teren or sa va elibereze permisele atunci cand va intersectati drumurile. Nu va faceti probleme, exista agenti de teren si la Jurilovca (Gura Portitei), Plaja Vadu, Plaja Corbu.

La achitarea Permisului de pescuit pentru delta precizati la campul explicatii de la OP sau mandat postal: permis de pescuit sportiv/recreativ, numele, prenumele si CNP-ul

La achitarea Permisului de acces persoane in delta precizati la campul explicatii de la OP sau mandat postal: tarif acces pentru persoane, numele, prenumele si perioada. Trebuie sa treceti si perioada pentru care achitati taxa de intrare in Rezervatie (ex. pt. 1 saptamana 07.14.2014 – 20.07.2014)

La achitarea Permisului de acces auto in delta precizati la campul explicatii de la OP sau mandat postal:tarif acces pentru autovehicule si nr de inmatriculare al masinii

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 07/07/2014 la 10:20 am

Marian, info-delta.ro este un site de informare, creat de pasionati ai Deltei. Nu este vreo obligatie in a raspunde la toate intrebarile. Daca vrei o parere din partea noastra, daca platesti prin posta ca dovada o sa ai chitantele. Nu credem ca o sa primesti permisele acasa. Poti suna la Arbdd sa-i intrebi, apoi scrie si aici ce ti-au spus ca sa beneficieze si altii de informatie.

Comentariu adaugat de marian la data de 07/07/2014 la 8:24 am

info-delta.ro
V-am facut si eu o intrebare ,
Daca platesc taxa de intrare in delta +permis pescuit prin posta pot primi acasa permisele?
Din cate se vede nu prea va preocupa intrebarile pe care vi le trimitem

Comentariu adaugat de marian la data de 05/07/2014 la 6:37 pm

O intrebare am .
Daca platesc taxa de intrare in delta +permis pescuit prin posta pot primi acasa permisele?

Comentariu adaugat de vasile radu la data de 29/06/2014 la 7:52 am

Vă rog să-mi spuneti – un exemplu, două – care sunt societaţile care au încheiat protocoale de încasare a taxelor cu ARBDD – din Tulcea şi de unde se pot cumpăra aceste permise fără a mai trece pe la sediul Administraţiei. Mulţumesc.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 21/06/2014 la 5:33 am

Pana la Sfantu Gheorghe nu se poate ajunge din Tulcea cu masina. Doar pe cale navigabila.

Comentariu adaugat de TIHOON GEORGE la data de 04/06/2014 la 1:22 pm

intrebare
mai exista drumul(soseaua) Tulcea – Sf.Gherorhe.
eu am mers cu autoturismul dus si intors pana in 1989.
se trecea cu bacul

Comentariu adaugat de David la data de 19/05/2014 la 2:14 pm

Buna ziua,

Vara aceasta planuiesc o vacata la pescuit in Delta.
Vreau sa va intreb daca permisele de acces, pescuit, etc. se elbereaza pe loc sau este o perioada de asteptare?

Multumesc anticipat, o zi excelenta.

Comentariu adaugat de Dragos B la data de 14/05/2014 la 4:27 pm

Va mulțumesc pentru promptitudinea cu care mi-ați răspuns si va doresc o zi frumoasa in continuare!

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 14/05/2014 la 2:08 pm

@Dragos B. info-delta.ro nu este site-ul ARBDD. Este un site de informare despre Delta Dunarii. Asadar:

1. PF Giurgiu elibereaza online, PF Calarasi la fel, ar trebui si PF Tulcea sa faca la fel.

2. ARBDD spune: „Pe durata vizitei în perimetrul RBDD turistul trebuie să prezinte permisul de acces și dovada plăţii către organele de control.”
Atata timp cat ARBDD permite achitarea taxelor prin mandat poştal, cât şi prin virament bancar nu credem ca mai este necesara prezentarea chitantelor la sediul ARBDD ci doar organelor de control in teren.

Comentariu adaugat de Dragos B. la data de 14/05/2014 la 1:36 pm

Buna ziua ,va rog sa-mi răspundeți la doua întrebări .Avizul PF.Tulcea se poate obține via email?
Daca am platit toate taxele de ex..acces in delta ,permis pescuit si permis ambarcațiune pot intra in rezervație fără sa mai trec pe la sediul dvs.făcând dovada cu chitanțele?

Comentariu adaugat de madal8n la data de 10/03/2014 la 11:04 am

ok.multumesc totusi o sa incerc dupa 1 iunie o iesire acolo .

Comentariu adaugat de costy la data de 08/03/2014 la 11:32 pm

Salut,
Victoria si Balteni sunt in biosfera, singura din zona care nu este in biosfera este Nufarul!
Cu cortul nu ai voie decat in locuri special amenajate pe intreg teritoriul tarii…din cate stiu eu!

Comentariu adaugat de madal8n la data de 08/03/2014 la 11:39 am

sal.am citit mai sus printre comentarii ca localitatea nufaru nu este in rezervatie . stie cineva si despre zona victoria – balteni , daca este sau nu ? si daca am voie sa asez cortul in zona fara sa iau amenda de la nenorocitii astia ? multumesc si fire intinse !!!

Comentariu adaugat de Agheorghesi Marius la data de 07/03/2014 la 12:04 am

Multumesc frumos pentru raspuns!!! sunteti f. promtzi, felicitari

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 04/03/2014 la 7:26 pm

@Agheorghesi Marius Daca nu pescuiesti, nu ai nevoie de Avizul de frontiera pentru pescuitul sportiv (PG)

Comentariu adaugat de Agheorghesi Marius la data de 04/03/2014 la 4:25 am

Am permis acces Biosfera pe anul 2014, nu si permis de pescuit, întrebare: „Pentru zona de granita (Brat Chilia respectiv Litoral) trebuie vizat obligatoriu PG-ul la Politia de frontiera Tulcea?” Mentionez ca nu vreau sa pescuiesc!!! Multumesc anticipat!!!

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 10/02/2014 la 11:33 am

@catalinus
– aici ai lista cu locurile de campat 2013 aprobate de ARBDD: http://www.info-delta.ro/harti-51/harta-locurilor-de-campare-din-delta-dunarii-325.html
– cat despre taxe ai toate detaliile in articolul de mai sus

Daca ceva nu este clar poti obtine informatii suplimentare de la ARBDD

Tel: +40 240 51 89 24
+40 240 51 89 25
e-mail: arbdd@ddbra.ro

Comentariu adaugat de catalinus la data de 09/02/2014 la 6:18 pm

salutare , o scurta intrebare , vrem sa mergem in delta un grup de 4 persoane , nu cunosc prea bine cu exactitate zona in care vom pescui , insa vrem sa campam cu cortul si avem un prieten care cunoaste un constean din zona si ne duce in niste locuri cunoscute de el.
1.Trebuie taxa de accces si taxa de pescuit recreativ pt fiecare persoana in parte , permis de pescuit am si eu A.N.N.P.A insa e vizat pe 2012 ..anul trecut si acesta am omis sa-l vizez e necesar sa-l am la mine ?!
2.Daca achitam taxele in Iasi de unde suntem noi se pot elibera permisele ? sau doar in Tulcea? sau daca nu cum putem actiona …in cazul unui control putem dovedi cu chitantele ca am achitat taxa ? Va rog sa-mi dati si mie niste informatii mai detaliate despre taxele care trebuie platite cu exactitate si ce anume mai trebuie pt un sejur de 4 zile de campat in delta.

Comentariu adaugat de RomaniFree la data de 20/09/2013 la 2:24 am

Mai sa fie, plaja de la Corbul de cand este in Rezervatie?!?!

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 31/08/2013 la 10:13 am

In afara de cele prezentate aici mai puteti obtine informatii de la ARBDD Tulcea:
Tel: +40 240 51 89 24
+40 240 51 89 25
Fax: +40 240 51 89 75
e-mail: arbdd@ddbra.ro

Comentariu adaugat de pentru info-delta.ro la data de 30/08/2013 la 3:41 pm

referitor la Plaja Corbu,
daca s-ar putea sa ne dati cateva explicatii, viramentul bancar am inteles cum se face, in ziua de azi este la un click distanta dar intrarea in posesie a „permisului de intrare pentru persoane si permisului de intrare pentru auto” cum se face? Pentru ca nu este explicat nicaieri…

Comentariu adaugat de Andy la data de 17/07/2013 la 12:10 pm

@bugetarul
multumesc pentru informatii. Legat de plata direct in cont, as mai avea oricum cateva nelamuriri: eccesul si pescuitul sunt taxe nominale din cate stiu eu. Ar trebuie sa fac cate o tranzactie ptr. fiecare persona in parte iar la explicatii sa trec si numele persoanei? Altfel ar putea folosi aceeasi dovada a platii(chitanta de la banca) oricate persoane.. Multumesc ptr nr. de telefon, o sa sun sa ma informez direct de la sursa. Numai bine!

Comentariu adaugat de bugetarul la data de 17/07/2013 la 9:05 am

Completare de pe situl ARBDD

Contravaloarea permiselor de acces mai poate fi achitată atât prin mandat poştal, cât şi prin virament bancar, în contul instituţiei noastre nr. R056TREZ6415003xxx003884, deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea, beneficiar: A.R.B.D.D. Tulcea, Cod fiscal: 3722040, specificând la explicaţii:
tarif acces pentru persoane.
tarif acces pentru autovehicule
tarif acces pentru ambarcaţiuni

Comentariu adaugat de bugetarul la data de 17/07/2013 la 8:57 am

sunati la nr.0372704668 si intrebati, de pe acest numar am fost sunat eu ieri de la ARBDD fiindca aveam niste nelamuriri si le trimisesem un mail iar eu m-au sunat sa discutam. Stiu ca aveti posibilitatea sa platiti contravaloarea permiselor (si de acces in Delta si de pescuit)in cont bancar insa nu stiu daca vi le pot trimite prin posta.

Comentariu adaugat de Andy la data de 16/07/2013 la 12:59 pm

in anii trecuti programul de lucru al ARBDD era zilnic intre 8:00 – 16:00 – sambata si duminica pana la 12 parca. Incepand de anul acesta s-a modificat, sambata si duminica fiind inchis?
Cum o sa pot plati taxele de acces si pescuit daca eu o sa ajung doar sambata dimineata in Tulcea? Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii? multumesc

Comentariu adaugat de un bugetar la data de 15/07/2013 la 2:55 pm

Ma bag si eu putin in seama, informatia va fi utila tulcenilor cu siguranta.
Am domiciliul stabil de 12 ani in localitatea Nufaru, jud. Tulcea si mi s-a confirmat de catre ARBDD astazi ceea ce stiam si eu, anume ca Nufaru nu este in rezervatia biosferei; asadar eu si sotul care urmeaza sa plecam la Sulina saptamana viitoare vom achita taxa de acces in rezervatie ca orice alt turist venit de oriunde din tara asta sau din lumea larga ….. Am specificat ca stau la Nufaru deoarece cineva a spus mai sus ca Nufaru este in rezervatie CEEA CE NU ESTE ADEVARAT! Pe mine m-a apucat rasul cand am realizat ca noi in special vara trecem Dunarea cu bacul de la Nufaru la Ilgani aproape zilnic si nu ne-am gandit pana acum ca am avea nevoie de permis de acces (Ilganii de Sus si Ilganii de Jos sunt in rezervatie) …Asa-i la noi, suntem tulceni dar trebuie sa achitam si noi taxa. Vorba cuiva: si daca e musai sa merg la Sulina sa imi ingrop o ruda mai trebuie sa achit taxa, ca pe ea scrie clar ca este taxa de acces in scop turistic nu in scop „funerar” sau altfel ….

Comentariu adaugat de stefan florin la data de 22/06/2013 la 10:36 am

pacat ca avem atate locuri frumoase sh nu stim sa le pastram cum ni lea dat dumnezeu ex. lacul vacaresti a 2 delta a romaniei pacat pacat pacat

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 18/06/2013 la 1:51 pm

Trebuie sa achitati taxa auto (permis de acces pentru autovehicule – tarif in valoare de 100,00 lei/autovehicul/an, respectiv 10,00 lei/autovehicul/zi.) si taxa de intrare in Rezervatie (permisul de acces in rezervatie pentru turisti este de: 5 lei /persoana/zi; 15 lei persoana/ saptamana; 30 lei persoana/ an.).

Comentariu adaugat de Irina la data de 18/06/2013 la 1:04 pm

Buna ziua,

Suntem o familie cinstita care vrea sa petreaca legal 5 zile la Corbu cu rulota.acum 3 ani a fost bine, acum 2 abia am scapat de amenzi, anul trecut n-am fost dar anul asta ne plang copiii de dor de mare.
Cum putem fii in legalitate si fara stresul amenzilor?
Multumesc frumos.

Comentariu adaugat de Cu cortul la Vadu » Poveşti călătoare la data de 11/06/2013 la 12:44 pm

[…] Sfântu Gheorghe. De aceea s-ar putea să dai nas în nas cu cineva care-ți cere să plătești „taxa de biosferă”. Noi nu am dat peste “ranger” (cum l-a numit cineva), dar e bine să ştii la ce să […]

Comentariu adaugat de eu la data de 18/05/2013 la 11:10 pm

Salut am si eu o intrebare : cum sa putut concesiona o parte din bratul chilia atata timp cat in lege scrie ca nu se poate concesiona ,vinde… nimic la mai putin de 50 de metri de orice rau ,fluviu… Anul asta imi iau permis de pescuit de la ARBDD numai ca sa merg acolo unde a concesionat Raducu sau cum il cheama sa ma puna sa mai platesc odata ca pescuiesc pe chilia , ca daca a avut atatia bani sa ii mituiasca pe toti are bani sa ma despagubeasca si pe mine

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 16/05/2013 la 7:24 am

@Gavrilache: informatia este preluata de pe siteul ARBDD (vezi prezentarea cu titlul „Prezentarea pescuitului recreativ/sportiv pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii din sectiunea Utile „)

Comentariu adaugat de GAVRILACHE la data de 15/05/2013 la 3:58 pm

Informatia despre plata prin mandat/banca in contul ARBDD a c/v.permisului de pescuit este una oficiala sau nu? Intreb pentru ca, intr-un comunicat al ARBDD se spune ca permisul este un document care poate fi obtinut NUMAI de la sediul ARBDD din Tulcea!!!

Comentariu adaugat de Alecsandru gabriel la data de 13/05/2013 la 11:30 am

De ce acte si aprobari am nevoie sa pescuiesc in zona Luncavita-Rachelu-Somova

Comentariu adaugat de duduianu la data de 28/04/2013 la 9:30 pm

buna ziua , ati concesionat delta la toti baroni , platim permis pescuit si cand ajungem la peliprava mai platim si acolo unde este concesionat ,hotilor

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 09/04/2013 la 3:06 pm

Sunt doua lucruri diferite. Unul este permisul acces in rezervatie pentru persoane, si celalalt este permisul de pescuit sportiv/recreativ. Ambele sunt necesare.
Plata se poate face asa cum a precizat si ARBDD-ul si prin virament bancar, in contul nr. R085TREZ6415032xxx000263, deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea, beneficiar: A.R.B.D.D. Tulcea, Cod fiscal: 3722040, specificand la explicatii:

Tarif acces pentru persoane.
Permis de pescuit sportiv/recreativ.
Dovada platii este de ajuns in cazul unui virament bancar.

Aceste permise pot fi achitate si ridicate si de la sediul ARBDD din Tulcea.

Comentariu adaugat de Catalin Dragu la data de 09/04/2013 la 1:34 pm

Buna ziua,
Pentru a putea pescui legal in Delta Dunarii am nevoie atat de permisul de acces cat si de cel pentru pescuitul recreativ/sportiv, sau este suficient numai al doilea?
Daca as dori sa fac un astfel de permis(e), este necesar sa il ridic personal de la dumneavoastra sau mi-l puteti trimite prin posta dupa ce fac dovada platii prin virament in contul afisat pe site?

Multumesc

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 27/03/2013 la 2:48 pm

Grindul Chituc este zona strict protejata. Intrarea in interiorul acestei zone este permisa doar in scop de cercetare si de supraveghere.
http://www.info-delta.ro/delta-dunarii-17/zone-strict-protejate-in-delta-dunarii-105.html
Cat despre Vadu si Corbu se platesc taxele de acces persoane pentru o zi (5 lei /persoana/zi) si acces auto (10,00 lei/autovehicul/zi).

Comentariu adaugat de Laurentiu Mirita la data de 27/03/2013 la 2:37 pm

Buna ziua,
Doresc sa fac o vizita de 0 zi cu masina in zona corbu-vadu-grindul chituc.Doresc sa stiu daca accesul este permis cu masina si daca se aplica aceleasi taxe(si modalitate de plata) ca si in comentariul de mai sus referitor la Pardina.

Multumesc

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 27/03/2013 la 1:21 pm

Salut, aici ai zonele unde se poate pescui sportiv si in 2013:
http://www.info-delta.ro/blog/acte-pescuit-si-taxe-de-acces-in-delta-dunarii-2012/

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 27/03/2013 la 1:18 pm

Contravaloarea permiselor mai poate fi achitata atat prin mandat postal, cat si prin virament bancar, in contul nr. R085TREZ6415032xxx000263, deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea, beneficiar: A.R.B.D.D. Tulcea, Cod fiscal: 3722040, specificand la explicatii:

Tarif acces pentru persoane.
Tarif acces pentru autovehicule
Permis de pescuit sportiv/recreativ.

Pe durata vizitei in perimetrul RBDD turistul trebuie sa prezinte dovada platii catre organele de control.

Cat despre accesul cu auto inspre Pardina: drum dificil cu portiuni accesibile numai cu o masina echipata de teren.

Comentariu adaugat de andrei tiganila la data de 26/03/2013 la 10:34 pm

buna seara,
in data de 5 aprilie am rezervare la pardina.vreau sa stiu ce taxe trebuie sa platesc si daca drumul pana acolo este accesibil cu masina.va multumesc frumos

Comentariu adaugat de andrei la data de 18/03/2013 la 2:45 pm

Revin. Exista pe bratul Chilia zone unde nu se poate pescui cu permisul ABRDD? Care sunt acelea? Va multumesc.

Comentariu adaugat de Iliuta Goean la data de 13/03/2013 la 8:56 am

Salutare,

Da, puteti directiona catre WWF sau Salvati Delta

Comentariu adaugat de David la data de 13/03/2013 la 8:54 am

Foarte multumit de raspuns. Va rog sa-mi mai raspundeti la o intrebare. Pot sa directionez 2% la o asociatie(organizatie) care se ocupa de protejarea biosferei? multumesc anticipat

Comentariu adaugat de Iliuta Goean la data de 13/03/2013 la 8:40 am

Eu am intrebat la ARBDD si mi s-a spus ca nu trebuie sa platesc taxa de intrare in Delta pentru caiace :-).

Comentariu adaugat de David la data de 13/03/2013 la 8:38 am

Va salut dle Goean! Stiu ca aveti caiace care le inchiriati, deci sunteti in masura sa-mi dati un raspuns (daca vreti!)Fara sa vreau sa va laud, aveti tot respetul meu pt toata activitatea dvs.

Comentariu adaugat de Iliuta Goean la data de 13/03/2013 la 8:24 am

Daca nu este propulsat de vasle, atunci de ce este propulsat?

Comentariu adaugat de David la data de 13/03/2013 la 8:19 am

Salutare,
O intrebare, la care n-am reusit sa gasesc raspuns: caiacul se considera ambarcatiune? trebuie platita taxa la ARBDD? Ca definitie caiacul nu este propulsat nici de vasle, nici de vela. Poate cineva sa-mi raspunda? Poate info-delta? Multumesc.

Comentariu adaugat de Marius la data de 26/02/2013 la 2:28 pm

Buna Ziua , am si eu nevoie de un raspuns doresc sa pescuiesc in delta , mai exact pe Dunarea veche , de la Crisan spre Mila23 , daca platesc prin banca , scriu tot ce este nevoie pe Op , pot intra in posesia Permisului de pescuit prin posta , sau este suficient sa fac dovada platii daca cumva vine cineva in control ?

Comentariu adaugat de Andrei Constantinescu la data de 21/02/2013 la 12:29 am

Salut:
-Unde se poate consulta o reglementare privind pescuitul sportiv pe bratul Chilia,[doar cu permis ARBDD] si a zonelor(daca exista) care au alte reglementari,[sunt concesionate la terte persoane, fizice sau juridice care pot sa restrictioneze pescuitul cu permis ARBDD.]

Comentariu adaugat de Catalin la data de 10/11/2012 la 6:45 pm

Buna ziua,

Nu am gasit nicaieri ce inseamna „sejur”. Vreau sa vin in delta si am ambarcatiune inmatriculata. Am citit ca e 100 lei/an sau 20 lei/sejur. In numar de zile as dori si eu sa stiu ce inseamna un sejur.
Multumesc anticipat.

Comentariu adaugat de vasile la data de 04/11/2012 la 12:37 am

Acum ceea ce spui este la o scara prea mica ,nu avem noi idee cate maini se scalda in masacrarea deltei si a scopului ancestral al acesteia ,,,,noi romanii adevarati din romania suntem sclavi pe mosia celor ce au fost pusi in functii tot de catre noi si si-au permis sa ne bage mainile in buzunare lasandune cu gurile cascate la ceea ce se intampla in jurul nostru….ei cei ce sunt presupusii aparatori ai legii asa zisii caini de la stana ei sunt primii care isi mananca oile din stana si in caz ca ai ceva de spus sau de comentat tot tu vei sfarsii atacat si sfasiat ………singura solutie e plecarea din tara asta …..si de gandirea asta ca fura si tu ca asa suntem noi romanii sunt satul de aceea nu se misca nik in tara asta pentru ca majoritatea gandesc asa si rezultatele se vad

Comentariu adaugat de nelu la data de 26/10/2012 la 7:14 am

as vrea sa merg la pescuit la canalul 5 pe grindul lupilor. as dori ceva informatii

Comentariu adaugat de Valentin la data de 12/10/2012 la 9:13 am

Buna ziua,
Vreau sa merg la pescuit citeva zile in zona Murighiol. Voi achita cu ordin de plata taxa de acces si taxa de permis. Nu am cum sa ajung la Tulcea ca sa ridic fizic permisele. La un control este suficienta aratarea ordinelor de plata vizate de banca ?
Multumesc.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 10/10/2012 la 10:53 am

Va rugam sa formulati aceasta intrebare la numarul de telefon 0240518945 (ARBDD)

Comentariu adaugat de Mulea Mihai la data de 10/10/2012 la 10:50 am

Buna ziua,

Impreuna cu mai multi prieteni vom merge la pescuit in Delta pe Bratul Chilia.
Am platit prin mandat postal in 04.10. permisul de acces si permisul de pescuit pt fiecare dintre noi.
Ajungem in Tulcea duminica 21.10. pe la ora 16,30-17.
Ar exista posibilitatea sa ridicam permisele atunci?(de ex. de la portar/paznic sau alta varianta?)
Deoarece cei de la politia de frontiera au nevoie de permisele noastre pentru a ne elibera avizul de pescuit pe granita, va rugam sa gasiti o solutie ca sa putem intra in posesia permiselor. Eventual se pot trimite prin posta sau curier si platim noi contravaloarea transportului?_
Va pot trimite pe mail atasat copiile dupa CI,pasapoarte si dupa mandatele postale.
Astept cu nerabdare raspuns din partea dumneavoastra!

Cu stima !

Dr Mihai Mulea

Comentariu adaugat de LEONIDAS la data de 04/10/2012 la 7:44 am

SUNTETI VARZA….VREA OMUL SA FIE CORECT SI NU POATE…AM TELEFONAT LA ARBDD SI AM EXPLICAT DOAMNEI CA VREAU SA PLATESC TOT CEEA CE ESTE NECESAR PT A FI OK IN DELTA LA PESCUIT.SINGURA PROBLEMA PE CARE CU SIGURANTA O MAI AU SI FOARTE MULTI DINTRE VOI ESTE CA SERVICIUL NU IMI PERMITE SA AJUNG DECAT NOAPTEA TARZIU LA BAC.AM SPUS ,MA REPET…DACA ESTE VALABILA CHITANTA PLATITA LA BANCA IN CONTUL LOR… CUM PROCEDEZ SAU DACA ESTE VALABILA SA O PREZINT LA UN EVENTUAL CONTROL?! RASPUNSUL PRIMIT NU ESTE IN REGULA DECAT PREZENTAREA ACESTEIA.. ESTE PUR SI SIMPLU REA VOINTA .TOTUL ERA SIMPLU DACA SE VREA INTRADEVAR- PLATEAI LA BANCA ,IAR CU CHITANTELE TE PREZENTAI ORI LA BAC CU C.I BINENTELES ORI LA POL FRONTIERA SI ITI RIDICAI PERMISELE,DAR ASTA E ROMANIA SI NE DOARE IN SPATE DE PROBL.ALTORA CHIAR DACA VREM SA FIM CORECTI NU NI SE PERMITE…P.S NU ERA ASA GREU FIINDCA TOT SE FAC CONTROALE POLITIA CU ECOLOGISTI SI CE ERA MAI FRUMOS DECAT ATUNCI CAND TRECEAI DE POLITE SAU ERAI LA PESCUIT IN LOC SA TE SIMTI INFRACTOR SA TE BUCURI CA PRIMEAI PERMISELE IN LOC DE AMENDA!!

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 02/10/2012 la 1:56 pm

NAVROM BAC S.R.L.
Galati,Punct de Trecere Bac – Faleza Dunarii
Tel.: +40236-496627
Fax.: +40236-461241
E-mail: navrombac[at]gmail.ro

Comentariu adaugat de alex la data de 02/10/2012 la 1:51 pm

SALUTARE,CE PROGRAM ARE BACUL DUMINICA ,MULTUMESC

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 24/09/2012 la 8:20 pm

Localitatea Nufaru este nu este in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii.

Comentariu adaugat de MIHAI la data de 24/09/2012 la 7:47 pm

SERVUS. VA ROG SA-MI SPUNE-TI DACA ESTE NECESAR PLATA ACCESULUI IN RBDD CA TURIST IN LOCALITATEA NUFARU UNDE DORESC SA PESCUIESC PE DUNARE.MULTUMESC

Comentariu adaugat de florin la data de 18/09/2012 la 5:01 pm

am o intrebare ? sincer nu am gasit raspuns prin comentarii,vreau sa merg le sfarsitul luni pe Sf Gheorghe cu cortul,Am inteles ca nu este voie cu cortul decat in zonele special amenajate,si vorba cuiva”nu poti sa te simti bine de manele si agitatie”daca campez in alta zona ce se poate intampla? Multumesc anticipat

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 17/09/2012 la 1:53 pm

Este de ajuns. In cazul in care doriti sa pescuiti pe granita (bratul Chilia) va mai trebuie Permisul de Granita (Avizul Politiei de Frontiera). Daca va aventurati cu masina va mai trebuie si permisul de acces auto

Comentariu adaugat de iulian la data de 17/09/2012 la 1:46 pm

saptamana viitoare as dori sa plec pe canalu 36 aprox 4 zile….din ce-am citit mai sus un permis de pescuit si un permis de intrare este de-ajuns? multumesc

Comentariu adaugat de razvan la data de 14/09/2012 la 9:43 am

Initial plec la pescuit 1 saptamana si platesc 15 lei . Daca se intampla sa traga pestele si mai stau 3 zile ( nu mai am unde sa platesc ) ce se poate intampla ? Ar trebui ca cei care vin sa controleze permise si alte taxe sa poata incasa si elibera chitante .

Comentariu adaugat de Daniel la data de 11/09/2012 la 12:44 pm

Multumesc mult pentru raspuns. Am sunat la ARBDD si mi s-a confirmat ca sunt suficiente cartea de identitate si carnetul de elev.
Toate cele bune.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 10/09/2012 la 6:51 pm

Cred ca este de ajuns carnetul de elev si Cartea de identitate pentru a dovedi calitatea de elev/student. Nu strica sa formulati o intrebare si la 0240518945 (ARBDD)

Comentariu adaugat de Daniel la data de 10/09/2012 la 4:20 pm

Salut,

Ma pregatesc sa plec in Delta la sfarsitul acestei saptamani si imi iau si baiatul de 14 ani, care tocmai a intrat la liceu.
Pentru Permisul de pescuit de la ARBDD trebuie sa fac dovada ca este elev si intrebarea este cu ce, ca de la liceu inca nu are nimic… Carnetul de elev din scoala generala ajuta la ceva? Cartea de identitate?

Multumesc.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 05/09/2012 la 8:12 pm

Este scris la inceputul paginii la „Accesul turistilor pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii”

Comentariu adaugat de Mirela la data de 05/09/2012 la 7:24 pm

Ma puteti ajuta cu nr. de cont pentru a putea plati taxele prin ordin de plata? Va multumesc anticipat.

Comentariu adaugat de Daniel la data de 30/08/2012 la 5:28 pm

Vere ii doare-n … de noi toti romanii din tara ,asta este tara numai a lor tu esti un caine maidanez care latra aiurea ….fura si tu ca asa suntem noi roamnii primitori si hoti ( si mari CRESTINI )……mai puneti si o voi care mai cititi aici cateva calitati.

Comentariu adaugat de Gusti la data de 30/08/2012 la 1:17 pm

As dori sa stiu daca Pe dunarea Veche – de pe bratul sulina se pescuieste normal( exceptand portiunea Magearu- cn Bogdaproste)? sau regimul limitat se aplica pe toata Dunarea Veche (Sulina)?

Comentariu adaugat de Sorin la data de 28/08/2012 la 1:09 pm

Multumesc!

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 28/08/2012 la 12:53 pm

Numai versiunile pe an:
– 30 lei persoana/an;
– 10 lei elevi si studenti/an;
– 10 lei persoane cu handicap usor si mediu/an;
– gratuit persoane cu handicap grav/an;
– gratuit pensionari si veterani de razboi/an.

Comentariu adaugat de Sorin la data de 28/08/2012 la 11:51 am

Buna ziua,
Pentru permisul de pescuit recreativ/sportiv exista si o varianta valabila pentru sejur?

Comentariu adaugat de Nicu la data de 17/08/2012 la 6:58 pm

Pemis intrare + PG + Permis pescuit + Permis ambarcatiune + Carte Identitate

Comentariu adaugat de Nicu la data de 17/08/2012 la 6:53 pm

Contravaloarea permiselor mai poate fi achitata atat prin mandat postal, cat si prin virament bancar, in contul institutiei noastre nr. R085TREZ6415032xxx000263, deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea, beneficiar: A.R.B.D.D. Tulcea, Cod fiscal: 3722040, specificand la explicatii:

Tarif acces pentru persoane
Tarif acces pentru autoturism (nr auto)
Tarif acces pentru ambarcatiuni
Tarif permis pescuit

Pe durata vizitei in perimetrul RBDD turistul trebuie sa prezinte dovada platii catre organele de control.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 17/08/2012 la 6:50 pm

Permisul emis de catre ARBDD.

Comentariu adaugat de Nicu la data de 17/08/2012 la 6:41 pm

Am fost la sediu ARBDD de unde am ridicat Permisul de intrare si Permisul de pescuit.

Le-am intrebat pe doamnele de la ghiseu daca pot achita respectivele permise prin mandat postal sau prin virament bancar ca sa nu ma mai deplasez la Tulcea.

Se poate specificand pe ordinul de plata la explicatii functie de permisul achitat:

  • Tarif acces pentru persoane
  • Tarif acces pentru autoturism (nr auto)
  • Tarif acces pentru ambarcatiuni
  • Tarif permis pescuit
Comentariu adaugat de Mirela la data de 17/08/2012 la 11:25 am

Buna ziua info-delta, pentru a pescui pe Dunare, in orasul Tulcea, am nevoie de permis ARBDD sau este suficient permisul ANPA?

Comentariu adaugat de COSTEL la data de 17/08/2012 la 6:22 am

sall!
o lamurire as vrea si eu:
permisul de pescuit se plateste numai la tulcea sau se poate si altundeva in tara? banci, adm financiare ….etc.!
respect!

Comentariu adaugat de mugur_c la data de 14/08/2012 la 3:48 pm

Buna ziua,
Am inteles faptul ca permisul de pescuit pentru pensionari este gratuit dar nu am inteles daca pensionarul respectiv trebuie sa aiba acel tichet eliberat si completat de ARBDD sau e suficient cuponul de pensie. Va multumesc.

Comentariu adaugat de Laur la data de 01/08/2012 la 4:14 pm

Buna ziua,
pentru pescuit pe Chilia zona Periprava sau ostrovul Tataru as avea nevoie din cate am citit mai sus: PG-ul se elibereaza pe Str. Isaccei 103 ( anul trecut era gratuit) si permisul de intrare in ARBDD din cladirea rezervatiei aflata pa faleza si costa 30 lei . Taxa de barca de 100 ron este platita .Mai este nevoie de altceva ?
P.S. Daca tot pierd timpul dupa permise as lua si ANPA care anul trecut era pe undeva intr-o casa mai greu de gasit. Stii cumva adresa actuala de unde se poate ridica si ANPA ?
Multumesc .

Comentariu adaugat de danut la data de 01/08/2012 la 8:31 am

hai sa facem o greva

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 26/07/2012 la 12:49 pm

Acum o saptamana am fost pe plaja de la Vadu. Drumul este accesibil chiar si cu o masina cu garda mai joasa. Multe masini parcate pe drumul paralel cu marea.
La Corbu nu am putut ajunge deoarece nu puteam intra cu masina din cauza nisipului (Robert are dreptate). Daca era mai inalta masina ajungeam si la Corbu.

http://www.info-delta.ro/delta-dunarii-17/plaja-vadu-420.html

Comentariu adaugat de Robert la data de 26/07/2012 la 12:42 pm

Mihaela, atat la Corbu cat si la Vadu ai cale lunga din sat pana la plaja. Toata lumea ajunge cu masina la plaja, mai greu la Corbu atunci cand a batut vantul puternic si a adus nisip pe drum risti sa te impotmolesti cu masina. La Vadu ajungi fara probleme.
O sa ramai surprinsa de cate masini pot fi in zona.Foarte multe! Majoritatea celor ce ajung acolo habar nu au de taxe de intrare sau de taxe de masina. Asa cum zici tu cred ca-i prea cinstit. Poti strica un telefon la cei de la ARBDD Tulcea 0240518945.

Comentariu adaugat de mihaela la data de 26/07/2012 la 11:01 am

buna ziua,
doresc sa vizitez o zi plajele vadu/corbu.
am citit mai sus, modalitatile de plata taxa acces in rezervatia delta dunarii, si pentru 2 persoane+un autoturism, voi achita 5lei/persoana*2+10lei/ autoturism= 20 lei, prin mandat postal.va fi suficient sa prezint organelor de control, la un posibil control, mandatul postal? iar legat de autoturism, inteleg ca acesta va fi lasat in sat, pentru ca drumul de acces spre plaja este destul de prost. exista parcare?(cred ca este o intrebare nefireasca) sau se lasa autoturismul pe „marginea drumului” ?:) multumesc frumos.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 22/07/2012 la 8:17 pm

Sunt valabile pentru anul in curs.

Comentariu adaugat de Dabija la data de 22/07/2012 la 9:47 am

Am si eu o nelamurire…si anume:
-permisele de acces, de pescuit si de acces auto sunt valabile un an de zile de la data cand le achizitionezi sau pana la sfarsitul anului in curs….
Nu am gasit nimic in legatura cu aceasta chestie….daca stie cineva va rog sa-mi spuneti.
Va multumesc!

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 15/07/2012 la 11:05 am

Avizul se elibereaza gratuit. Cererile le veti trimite pe adresa Inspectoratului Judetean al Politiei de Frontiera Tulcea, din strada Isaccei, nr. 173, judetul Tulcea sau pe nr. de fax 0240.534996. Adresa Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Tulcea, este strada Isaccei nr. 173. Numerele de telefon: 0240.534160 sau 0240.534161 , fax: 0240.534996, e-mail: frontiera@ ijpftulcea.ro

Comentariu adaugat de sperlea dan la data de 15/07/2012 la 9:33 am

buna ziua info delta,am si eu o intrebare legata de pescuitul pe bratul chilia.cit costa permisul de pescuit pe granita si de unde se procura?

Comentariu adaugat de dedu la data de 11/07/2012 la 3:22 pm

buna ziua info-delta,am si eu o intrebare legata de pescuitul pe bratul chilia.vreau sa pescuiesc in zona concesionata de dl.raduta mai precis zona ostrov-tataru si as vrea sa stiu ce acte imi trebuiesc si cit este plata pe zi de persoana daca se poate va rog.va multumesc

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 10/07/2012 la 8:49 am

Salut. Pai … scrie aici tot ce ai intrebat.
Iti trebuie permisului de intrare in rezervatie: 5 lei /persoana/zi; 15 lei persoana/ saptamana; 30 lei persoana/ an
si
Permisului de pescuit recreativ/ sportiv: 30 lei persoana/ an
Toate acestea se elibereaza de catre Administratia Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii

Comentariu adaugat de surubaru florin la data de 09/07/2012 la 8:58 pm

salut ,imi cer scuze daca par un pic cam neinformat.as dori sa merg in vara aceasta vreo 2-3 zile in Delta la pescuit(inca nu stiu unde,si in ce zona,nu sint inca decis)eu eliberez tot pestele,nu am avut niciodata permis de pescuit in tara,datorita faptului ca stau O SAPTAMINA SAU DOUA PE AN.intrebarea mea este ,as putea sa optin un permis pt o saptamina(asa zis ocazional)cum as fi un turist oarecare care vine la pescuit o saptamina in Romania

Comentariu adaugat de cristi la data de 06/07/2012 la 8:10 am

Toti se plang ca nu se duce lumea in pensiuni,ca merg cu cortul si stau in conditii lipsite de igiena si ca nimeni nu ia nici o masura.PAI DE CE MERGEM IN DELTA?NU POTI SIMTI ADEVARATUL FARMEC AL DELTEI STAND LA O PENSIUNE,LA GRAMADA CU TOT FELUL DE PETRECARETI,UNDE NUMAI RELAXARE NU E.ASA CA MAI BINE MERGI CU CORTUL,UNDE E LINISTE SI SANATATE,STAND 3 SAU 4 ZILE IN SALBATICIE E SUPER,FARA TV,STIRI SI MAI ALES MANELE.Lasati-ne fratilor sa simtim cu adevarat liberi,cei care iubesc cu adevarat natura nu o vor distruge,ptr.ceilalti care fac rau luati masuri,ia aplicatile niste amenzi tapene 5000 lei sa zicem ptr.nerespectarea regulilor aferente zonei si sa vezi cum se civilizeaza si X sau Y .Asa sa facut peste tot,aplicandu-se amenzi foarte mari,nu obligand toata lumea sa mearga la pensiune sau camping,la gramada.

Comentariu adaugat de GABI la data de 29/06/2012 la 2:50 pm

buna ziua,vreau sa ne ducem 2 cupluri in delta undeva la mijlocul lui iulie.vrem undeva la dunavatul de jos.noi vrem sa campam la cort cateva zile..si un pescuit asa de umplut timpul.as putea sti ce reguli sunt?daca fac focul in cutia de gratar e in regula?adica nu vine cineva sa se ia de noi?si ce taxa trebuie achitata?va multumesc

Comentariu adaugat de Cristi la data de 29/06/2012 la 2:22 pm

Nu se supara..pentru ca ii doare-n cot de noi.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 19/06/2012 la 11:29 am

Da, te rog citeste articolul de mai sus. Ai toate informatiile necesare.

Comentariu adaugat de azoitei toni la data de 19/06/2012 la 10:47 am

sint pensionat pe caz de boala(handicap accentuat).as dori sa merg o saptamina,la pescuit in localitatea partizani,sa pescuiesc pe dunare.este necesar sa am permis? astept un raspuns,cu multumiri: toni

Comentariu adaugat de andrei la data de 13/06/2012 la 8:44 am

In curand fiecare brat, ghiol, canalut va avea permis propriu, taxa separata. Si ANPA si ARBDD vor taxa cum vor apuca. Eventual si politia de frontiera.

Comentariu adaugat de Dragos Bunea la data de 10/06/2012 la 4:00 pm

Din cate stiu eu nu ai voie sa campezi la cort nicaieri pe teritoriul rezervatiei delta dunarii. Singurul loc amenajat din delta pentru campare la cort este la Sf. Gheorghe. Cat despre chitante si alte taxe nu sunt in masura sa-ti spun.

Comentariu adaugat de Nicu la data de 08/06/2012 la 10:32 am

Daca platesti taxa la Biosfera, aceasta este valabila strict pe arealul Rezervatiei, inclusiv tronsoanele/bratele de Dunare aferente rezervatiei. Pentru restul de Dunare iti trebuie permisul de la ANPA.

Comentariu adaugat de costel la data de 08/06/2012 la 7:23 am

va salut !am si eu o nelamurire referitoare la permisul de pescuit;daca platesc taxa la RBDD pe un an permisul este valabil si pe dunare ? multumesc anticipat

Comentariu adaugat de constantin la data de 28/05/2012 la 8:42 am

Dece nu avem voie sa pescuim pe bratul Chilia protejata de un anumit dom sau de o anumita asociatie cu taxe pe an fabuloase sau cu taxe pe zi fclosind chitantiere neadecvate. nu ai voie sa te stabilesti cu cortul pe bratele aferente bratului Chilia acestia se folosesc de politia locala de anumite persoane si esti nevoit sa pleci in alte directi. LUOIU DE APA se situiaza pe zeci de kilometri.Poate sti cineva adevaru.

Comentariu adaugat de Covasna la data de 12/05/2012 la 3:59 pm

Da ai dreptate…insa pe nimeni nu-l intereseaza nimic numai sa colecteze taxe….restul in anul 2100…………….

Comentariu adaugat de AltOM la data de 10/05/2012 la 3:05 pm

true story

Comentariu adaugat de UNOM la data de 04/05/2012 la 10:58 pm

Nu va suparati ….Politia de frontiera si Ecologistii cu toti braconierii acoliti si hoti care braconeaza si dau la Borna electrica sau cu tot felul de plase neautorizate in toate zonele in care voi cereti bani de la turisti asa de moaka sau cu scopul de ai indeparta si sa nu mai calce in si asa saraca si vai de mama ei zona unde se vinde peste braconat si vinat…..AU SAU NU PERMIS DE MASINA<DE BARCA<DE PESCUIT<SAU DE RESPIRAT aer si hotie pe fata care voi ati inventat…??????aia care vind sturion si icre negre la "negru"au autorizatie?????sau aia care impart pestele cu politia frontiera si fac bara bara cu aia de la Tv Sulina???Crescendo????au permis ?????daca vreti va dau toate numele de hoti si braconieri din Sulina,numele si ce fac toti politistii si jmecherii din zona asa zisa de frontiera ….acum cind NU MAI ESTE PESTE de loc vreti si voi permis si taxe????pina acum ce ati pazit???ati pazit mafia care fura zeci de tone in fiecare zi sa dea profit la animalele care au blat cu guvernul si scirbele care au cumparat delta ..??????o sa va omoare localnicii daca mai traiesc si pescarii ,iar de turisti nu va faceti voi grija nu vor mai calca in viata lor in delta k nui mosia voastra si nici ce sa le oferiti nu aveti prea mult …asa ca ….k…k…./bagati norme antipoluare si legi drastice contra braconajului si vinzarii neautorizate de peste scump mai bine nu impiedicati pescarii sportivi sau turistii ca nu aia saracesc delta !!!!VOI care o aparati si o legiferati ati distrus TOT!!!!nimic nu a mai ramas …daca dai la peste cu batul in balta numai "capatini de mango"si vise prinzi ….acum 10 ani sarea pestele in barca cu visle…..vai de bogatia deltei….sa ajuns rau!!!pacat ca era ultima frontiera -pacat!!!

Spune parerea ta:


Nume *
Email *
Adresa web(adresa sa contina http://)
* toate campurile sunt obligatorii. Adresa de e-mail trebuie sa fie valida. Nu va fi publicata pe site.
Daca apasati pe butonul Comenteaza, inseamna ca sunteti de acord cu regulamentul de postare comentarii a acestui site.