Permisul de pescuit ANPA 2012

A aparut Ordinul nr. 297 din 28 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 15/2011 privind conditiile de practicare a pescuitului recreativ/sportiv, regulamentul de practicare a pescuitului recreativ/sportiv, precum si modelele permiselor de pescuit recreativ/sportiv.

Actul a intrat in vigoare pe data de 05.01.2012

Nu sunt modificari fata de Propunerea de Ordin enuntata mai jos. Puteti consulta integral actul in sectiunea Legislatie.

  .
Permis ANPA 2012 – fata Permis ANPA 2012 – verso

Despre permisele de pescuit ANPA pentru anul 2012 putem spune deocamdata ca ANPA a postat pe siteul propriu o Propunere de ORDIN pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale nr. 15/2011 privind conditiille de practicare a pescuitului recreativ/sportiv, regulamentul de practicare a pescuitului recreativ/sportiv, precum si modelele permiselor de pescuit recreativ/sportiv.

Conform respectivei propuneri se doreste modificarea urmatoarelor:

1. La articolul 2, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

“(2) Asociaţiile de pescari sportivi pot elibera permise de pescuit recreativ/sportiv numai după obţinerea autorizaţiei de pescuit recreativ/sportiv, pe baza listelor nominale depuse la ANPA şi a documentelor prevăzute la art. 5, alin. (3);”

2. La articolul 3, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

“(2) – Permisul de pescuit recreativ/sportiv este un document cu regim special, înseriat, nominal, netransmisibil, tip card plastifiat, valabil în toate habitatele piscicole naturale cu excepţia Rezervaţiei Biosferei Deltei Dunării;”

3. La art. 3, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alin. (3) care va avea următorul cuprins:

“(3)–Pâna la emiterea noilor modele de permise, permisele de pescuit recreativ/sportiv eliberate în anul 2011 sunt valabile și în anul 2012.

4. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

“Art. 4. –Permisele de pescuit recreativ/sportiv se vizează anual, cu condiţia achitării anuale a taxei stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 1016/2008 privind cuantumul taxelor de licenţiere şi autorizare în pescuit şi acvacultură. Modelul permisului de pescuit recreativ/sportiv este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin;”

5. La articolul 5, alineatul (3) se completează și va avea următoarul cuprins:

– ” acordul administratorului/custodelui ariei naturale protejate, după caz.”

 sursa www.anpa.ro

Pe scurt:  permisul de pescuit ANPA 2012 va fi tiparit in alta forma (tip card plastifiat), aceasta insemnand aparitia lui undeva in perioada martie-aprilie 2012 (asta in cel mai optimist caz), dupa publicarea in MO a modificarii Ordinului 15/2011 si celelalte demersuri legale (licitatie pentru tiparirea lor etc). Pana la aparitia permisului pe 2012,  cel eliberat in 2011 va fi valabil. In Delta Dunarii permisul ANPA nu este valabil.

 

Pentru noutati vizitati periodic acesta pagina unde ca in fiecare an vom actualiza periodic informatiile pana la definitivarea conditiilor de pescuit cu permisul ANPA pentru anul 2012.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someone

145 comentarii la “Permisul de pescuit ANPA 2012

Comentariu adaugat de caramatescu adrian la data de 02/01/2012 la 8:11 pm

Este legal ca golful Potoci(Bicaz Neamt) sa fie interzis pescuitului sportiv din motive de afaceri foarte dubioase

Comentariu adaugat de petre la data de 04/01/2012 la 11:15 pm

cu noul permis se poate pescui si in lacuri de acumulare?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 05/01/2012 la 2:43 pm

In ianuarie 2012 se reia procedura de achizitie a cardurilor plastifiate (permiselor ANPA)

Comentariu adaugat de LUCIAN29 la data de 06/01/2012 la 9:56 pm

AS DORI SA-MI FAC UN PERMIS DE PESCUIT . LOCUIESC IN SECTOR 3 UNDE POT MERGE PENTRU PERMISUL DE PESCUIT PENTRU 2012. VA MULTUMESC

Comentariu adaugat de PETRICA la data de 07/01/2012 la 6:12 am

buna ziua, …doresc sa ma informati catre cine sa sa ma indrept si in ce conditii pentru a obtine o autorizatie de
pescuit sportiv pe raul prut, jud. vaslui, cu barca ?…multumesc !

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 07/01/2012 la 6:44 pm

Asteapta sa iasa noul ordin. Sau modificarile Ordinului 15 din 20.01.2011 si dupa aceea iti faci permis. Ori la o asociatie de pescari sportivi autorizata se emita permisele ANPA, ori direct la ANPA. Asteptam deocamdata.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 07/01/2012 la 6:47 pm

Pai pentru pescuitul sportiv iti trebuie permisul de la ANPA. Apoi pentru ca pescuiesti pe apa de granita mai trebuie acel aviz de la Politia de Frontiera. Cred ca tot de la Politia de frontiera obtii informatii privind barca.

Comentariu adaugat de Dragos la data de 08/01/2012 la 7:45 pm

buna seara, eu am permis de pescuit de anul trecut, imi puteti spune si mie cam cat costa sa il vizez pe anul acesta…pt ca atunci cand l-am facut am dat vreo 60ron cred ,ceva de genu 60-60 si cva park…si akm imi trebuie doar cardul acela…ms..:)

Comentariu adaugat de Dragos la data de 08/01/2012 la 7:46 pm

imi cer scuze dar acum am vazut ca sunt preturile afisate pe imaginea de mai sus:D…multumesc!..

Comentariu adaugat de vbtx la data de 09/01/2012 la 1:16 pm

sincer,degeaba platim permisul….doar pentru a le face salarii celor ce “pazesc apele”.unde merg eu la pescuit e plin de braconieri,si nu am vazut nici urma de cei de la asociatie sau filiala,chiar daca au fost anuntati.

Comentariu adaugat de bebe la data de 09/01/2012 la 6:04 pm

la macin treburile stau foarte prost braconierii si frontiera =lowe

Comentariu adaugat de daniel la data de 11/01/2012 la 12:55 pm

Degeaba platim permisele de pescuit pentru ca peste nu mai gasim decat in baltile particulare unde permisul nu ne trebuie.In mediul natural inclusiv pe Dunare nu mai vezi o coada de peste din cauza braconajului iar in ciuda acestui fapt nimeni nu face nimic.

Comentariu adaugat de iulian la data de 11/01/2012 la 3:32 pm

Stie cineva ce permis iti trebuie pentru a pescui in Delta Dunarii?

Comentariu adaugat de val la data de 12/01/2012 la 2:13 pm

se zice ca prutul a devenit arie protejata sub obladuirea asociatiei prieteni pescari….in aceste conditii numai prin ei se pot elibera pg. si deci perimise …..stie cineva ceva sigur?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 13/01/2012 la 9:07 pm

Preluare comentariu lui Ducu Stefanescu de pe Facebook. Multumim.

Iata ce am mai aflat despre Ordinul 297… de la seful ANPA – Valcea :

– Permisele ANPA raman valabile si ca formular si ca plata (deci nu trebuie sa mai dam niciun ban), pana la aparitia noilor formulare, asta constituind, un fel de prelungire a duratei permisului actual.
– Noile permise, vor fi din plastic (card), o valabilitate de 8 ani si vizele anuale vor fi sub forma unor timbre, colorate in functie de categoria la care e incadrat pescarul :) amator.
-Treaba asta va fi cam de durata, deoarece abia se liciteaza productia de formulare, si oricum, va merge mai greu decat cu permisele de carton.
– In rest, procedura va fi similara cu cea de pana acum, adica : Una copie dupa actul de identitate, cerere, chitanta de achitare a taxei anuale, platita la trezorerie si apoi eliberarea permisului, cam in cinci zile lucratoare.
Deocamdata asta-i tot ce am aflat, cred ca e destul de bine ca stim cum stam. Deci :

Fire intinse in 2012 !

Comentariu adaugat de Proro la data de 14/01/2012 la 12:42 pm

De ce ANPA nu afiseaza asociatiile de pescari sportiv din Bucuresti care sunt inregistrate si pozitia acestora pentru a sti unde sa mergem pentru a viza sau scoate permis pe anul 2012

Comentariu adaugat de sipos emeric la data de 19/01/2012 la 11:12 am

De ce mai avem nevoie asociatii si filiale daca de zeci de ani astia nu fac nimic? Permisul de la anpa sa fie valabil toata tara cel putin la apele colinare si ses. Daca pescuim pe Olt in alt judet decat cel de resedinta vine filiala respectiva si vrea bani ma intreb de ce pentru ca pestii migreaza si nimeni nu populeaza raurile mari.

Comentariu adaugat de dan tm la data de 19/01/2012 la 11:30 am

as vrea sa stiu daca permisul anpa are valabilitate pe apele de frontiera fara a mai avea nevoie de aprobarea politiei de frontiera

Comentariu adaugat de dan tm la data de 19/01/2012 la 11:32 am

cu cativa ani in urma nu mai era nevoie de aviz de la pol. de frontiera

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 19/01/2012 la 11:40 am

In continuare este nevoie de Avizul Politiei de Frontiera.

Comentariu adaugat de Rotaru la data de 20/01/2012 la 3:53 pm

Ca sa pot pescui in locuri diferite, pe teritoriul Romaniei,n-am decat sa ma conformez cerintelor locului unde doresc sa ma stabilesc. Permisul de pescuit imi da dreptul general valabil, iar taxele locale, dreptul local. Mi-ar place ca dupa instalare, cei insarcinati cu incasarea taxelor sa ma caute, si sa ma puna in drepturi. Tot cei care umbla dupa astfel de taxe locale, ar trebui sa urmareasca si sa intretina locurile de pescuit, potrivit celor mai civilizate norme de conduita, eu, (noi), fiind primul, (primii), care sa dovedim gradul nostru de civilizatie. Fir intins, colegi si prieteni cu care ma voi intilnii in anul 2012 pe maluri de ape. Simion Rotaru, mai tot timpul cu traisat goala si capturi eliberate cu gindul ca…”te mai prind eu !”

Comentariu adaugat de piti timisoara la data de 22/01/2012 la 4:38 pm

pe lacul surduc, timis in perioada de iarna branconierii sunt in raiul lor ,nu controleaza nimeni acel lac de acumulare

Comentariu adaugat de CUGIR C la data de 24/01/2012 la 4:04 pm

DE CE CREZI TU CA AU FACUT LEGEA CU PUNCTAJE CA ANUMITE ASOCIATII SA ELIBEREZE PERMISE ? ? LEGE FACUTA DE ,,selaru”acest nemuritor pe functia la AGVPS….
NISTE CRIME NEGRE CARE IN SECTORUL PESCUITULUI RECREATIV /SPORTIV NU AU FACUT NIMIC.

Comentariu adaugat de vbtx la data de 24/01/2012 la 4:09 pm

ati auzit poate cat va costa noul permis pe anul 2012?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 24/01/2012 la 4:11 pm

Preturile fata de anul trecut nu se schimba.

Comentariu adaugat de vbtx la data de 24/01/2012 la 4:18 pm

si daca am platit 80 de lei[30 lei carnetu de membru si 50 permisul] ,oare anu asta tot 80 platesc??? cred ca dah.k asa era pe afis la asociatia din oras la mine

Comentariu adaugat de Speriosu Daniel la data de 25/01/2012 la 8:11 am

la fel sa procedat in fiecare an, nu ar treabui sa ne mire nimica. Ca ce obicei noi platim ca sa fim in regula la o mica partida de pescuit, dar in rest ….atat, nnu stiu cand o sa luam model , cel pputin de la vecini nostri din Ungaria, unde pescuitul sportiv e o adevarata industrie, dar la noi ….nu ne intereseaza decat banii…in rest….dumnezeu cu mila, spuneti-mi daca nu am dreptate?

Comentariu adaugat de vbtx la data de 25/01/2012 la 12:00 pm

pai dah.cu sau fara permis tot aia e,doar ca eu il platesc,k stii cum e..atunci cand nu ai,atunci te prind astia,si nu e vb ca iti iei amenda….da e destul sa iti confiste batul,si te scutura de cateva milioane.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 25/01/2012 la 3:09 pm

A N U N Ţ – ANPA

Clarificari la cererea de oferte pentru achiziţia de carduri în vederea eliberării permiselor de pescuit recreativ/sportiv pe anul 2012, inclusiv servicii de personalizare:

1. Durata de viaţă a cardurilor se doreşte a fi de 8 ani.

2. Ţinând cont de faptul că durata de viaţă va fi de 8 ani, dorim ca aceste carduri să fie dintr-un material care să răspundă acestui criteriu, aşadar se vor face dintr-un material rezistent la această perioadă de viaţă a cardurilor.

3. Sistemul de personalizare a cardurilor va fi inclus în oferta transmisă de către operatorii economici către autoritatea contractantă, ca serviciu adiacent la produsele solicitate.

4. Metoda folosită pentru gravarea cardurilor trebuie să ofere rezistenţă pe întreaga perioadă de valabilitatea a permiselor şi să ofere un înalt grad de securitate.

5. Precizăm că informaţiile cu care vor fi inscripţionate cardurile sunt cuprinse în anexa nr.1 la Ordinul MADR nr.297/28.12.2011.

6. Livrarea cardurilor se va face pe loturi, în baza comenzilor transmise de ANPA.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 25/01/2012 la 3:11 pm

A N U N Ţ – ANPA

Conform prevederilor art. 3, alin. (3) din Ordinul nr. 15/2011 privind condiţiile de practicare a pescuitului recreativ/sportiv, regulamentul de practicare a pescuitului recreativ/sportiv, precum şi modelele permiselor de pescuit recreativ/sportiv cu modificările şi completările ulterioare (Ordinul nr. 297/28.12.2011) , ,,Până la emiterea noilor modele de permise, permisele de pescuit recreativ/sportiv eliberate în anul 2011 sunt valabile şi în anul 2012.”

Persoanele care nu deţin permise eliberate în anul 2011 pot pescui in anul 2012 pană la apariția noilor permise in baza chitanței de la trezorerie care dovedește achitarea celor 30 ron, 10 ron sau in baza cuponului de pensie conform HG. 1016.

Comentariu adaugat de cristian la data de 25/01/2012 la 10:11 pm

ce sa facem oameni buni nimeni nu ne aude pe noi unditarii daca nu avem viza ne amendeaza pe braconieri nu pe aia îi pazesc sa bage monofilament si sa curenteze

Comentariu adaugat de george la data de 27/01/2012 la 9:30 pm

stie cineva daca A.P. Banatul este pe lista celor de la ANPA ? Sau trebuie sa imi fac carnetul de membru la AJVPS care am inteles ca figureaza pe lista

Comentariu adaugat de emil la data de 28/01/2012 la 11:39 am

daca as putea nu le as permite asociatiilor de pescuit si vanatoare sa elibereze permise ANPA,pentru ca nu fac nimic La noi in judetul mures nu mai poti prinde peste pe nici un rau din cauza braconierilor protejati de AJVPS.Singurul loc unde mi sa cerut permisul de pescuit a fost PE DUNARE ,dupa ce plecau braconieri ce pescuiesc cu curent printre betele noastre ,veneau cei de la politia de frntiera sa ne controleze.Luandui la intrebari,spuneau ca nu pot sa-i prinda petru ca au telefoane mobile.Ce am putea face frtilor pescar,asi bat joc de noi.

Comentariu adaugat de dan la data de 01/02/2012 la 1:55 pm

eu am platit anul asta in ploiesti 60.ron vizatul,cand apar cardurile m-ai platesc ceva?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 01/02/2012 la 2:47 pm

Pretul permisului ANPA a ramas neschimbat: 30 lei. Deci ramane sa intrebi la asociatie daca in acei 60 lei intra pe langa cotizatie si permisul ANPA.

Comentariu adaugat de ghiuri la data de 01/02/2012 la 8:33 pm

nici unul dintre voi stimati colegi nu amintiti de art.5 aliniat 3 din acest ord.297 care se poate interpreta si se interpreteaza .ACORDUL ADMINISTRATORULUI/CUSTODELUI ARIEI NATURALE PROTEJATE DUPA CAZ!!!!!adica eu ghiuri i-mi fac o firma care poate fi agreata de a.n.p.a si care administreaza o bucata din, sa zicem ,SIRET,30-40 de km si pe acea portiune nu mai pescuiesc doar cei care-si fac carnet de membru la mine.ASTA ESTE LEGEA AMBIGUA SI PERMISIVA.

Comentariu adaugat de ryukon la data de 03/02/2012 la 6:10 pm

la noi la pitesti salaul si carpul din barajul golesti de pe riul arges se vinde sub dimensiunea legala la o ghereta din kaufland o fi corect?

Comentariu adaugat de ion la data de 07/02/2012 la 12:20 am

au zis ca se intrerupe pescuitul Industrial din 2012 sun foarte foarte curios daca fac asta dar nu prea cred dar sa vina militianu ala de la politia de frontiera si sa imi zica mie ce ce dau la Agatat la Fitofag stie sa vina sa se ia de mine dar de ala cu barca nu se cica este permis pescuitu cu barca dar nu si cu plasele monofilament ca aia fac mai mult jaf decat eu ca trag ancorele prin apa…..daca mai vine unu militean la mine il trimit sa se duca la ANPA sa imi mai scoata un permis de pescuit :Rusine Politia De Frontiera…prindeti hoti si traficanti nu Pescari Sportivi.

Comentariu adaugat de ion la data de 07/02/2012 la 12:21 am

cand eu aveam permis de pescuit la AJVPS unii din militeni de frontiera nici nu erau nascuti ….rusine

Comentariu adaugat de dan tm la data de 07/02/2012 la 10:53 pm

personal nu sunt deacord cu ,,pescuitul la stil smuls”, este totusi o prostie. Nu se poate numi pescuit sportiv, acel peste e scos cu japca din apa. As ruga pe mai amrii legiuitori sa nu permita acest tip de pescuit pentru nimic in lume, si as da pedeapsa maxima acelora care folosesc ,,pescuitul electric”, GENERATIILE URMATOARE NU VOR MAI BENEFICIA DE PUTINUL PESCUIT ADEVARAT CARE NEA MAI RAMAS SI NOUA , va rog din suflet sa luati masuri impotriva acelor pescari care practica acele stiluri.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 08/02/2012 la 10:07 am

A N U N Ţ ANPA

Incepand cu data de 07.02.2012 se pot depune la sediul Agentiei la Filialele Regionale si la punctele de lucru din teritoriu documentația necesară pentru eliberarea permiselor de pescuit de tip card, conform ordinului 15 cu modificarile și compleletările ulterioare (ord. 297/28.12.2011).

Permisele de pescuit eliberate in anul 2011 sunt valabile până la eliberarea primelor permise de tip card.

Comentariu adaugat de costel la data de 09/02/2012 la 8:41 am

sunt membru al AJVPS Tulcea si as dori sa stiu cum pot intra in posesia noului permis tip card valabil pe 2012 .O sa fie trimis la asociatie nominal sau va trebui sa achit intai taxele si dupa aceea se elibereaza?.Multumesc anticipat

Comentariu adaugat de ciprian la data de 09/02/2012 la 10:57 am

tocmai am sunat si eu la asociatia prieteni pescari suceava sa vad si eu care e treaba cu permisele,si domnu de acolo mi-a zis ca pot merge oricand sa imi fac permisul de pescuit pe 2012…numai ca…am o problema cu pretul…..anul trecut am dat 80 de lei[50 permisu si 30 carnetul de membru],acum mi-a zis ca tot 80 de lei ma costa.WTF?ma fac iar membru?nu e vorba ca dau 30 de lei in plus,dar de ce sa ii dau?oricum banii astia intra in buzunarele celor de acolo.si pe bune ca daca ar pazii apele,as da 80 de lei pe luna,nu pe an.

Comentariu adaugat de adrian caramatescu la data de 09/02/2012 la 8:36 pm

Da da … are dreptate colegul care spune ca ar da 80 pe luna, numa sa fie apa controlata si curatata de setcari, ecranisti, tepari, si alte gunoaie. Cu placere as cotiza pentru o apa curata, dar astea-s visuri germane – Cele bune pentru simpaticii suceveni.

Comentariu adaugat de gogulescu la data de 09/02/2012 la 9:46 pm

Pacat ca nu stii,dar pescuitul cu ancore [la japca] este considerat braconaj [sau “branconaj” conform lui Igas ]. Pescuitul la curent eu il consider crima ecologica.Politia nu face nimic pentru ca sunt la intelegere cu braconierii !!!

Comentariu adaugat de ciprian la data de 10/02/2012 la 12:46 pm

da,chiar ca sunt visuri,multumesc,toate cele bune si tie.

Comentariu adaugat de CRAP 2012 la data de 11/02/2012 la 1:40 pm

ce semnifica RBBD.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 11/02/2012 la 8:37 pm

RBDD: Rezervatia Biosferei Deltei Dunarii

Comentariu adaugat de marian la data de 13/02/2012 la 11:40 am

de unde se poate scoate permisul de pescuit?? in constanta si daca se poate sa se precizeze mai exact pretul. va multumesc.

Comentariu adaugat de grigore_marian26 la data de 13/02/2012 la 6:33 pm

sunt din Cta. cum as putea obtine un permis pentu biosfea?

Comentariu adaugat de stefan la data de 15/02/2012 la 8:03 pm

in judetul suceava care este situatia actuala ? cine poate emite permise ANPA (prieteni pescari s-au ajvps)si care sunt legale.Cine ma poate lamuri?

Comentariu adaugat de ciprian la data de 16/02/2012 la 10:07 am

ma gandesc ca permisele emise de prieteni pescari sunt bune,anu trecut tot de la ei am avut.va rog sa spuneti ce preturi au permisele din judetele voastre.in suceava costa 80 de lei.anu trecut tot 80 de lei costa,doar ca 30 de lei am dat pe carnetul de membru.

Comentariu adaugat de VASI la data de 19/02/2012 la 10:49 am

Faceti-va permisele de pescuit la A.N.P.A.pentru numai 30 ron la sediile A.N.P.A.de unde apartineti pentru ca cele de la A.J.V.P.S.costa 80-90ron unde intra si cotizatia de membru.Eu unul am renuntat la acesta de vreo 3 ani pentru ca nu ma avantajeaza cu nimic.

Comentariu adaugat de VASI la data de 19/02/2012 la 10:55 am

Da,aveti dreptate,si eu as cotiza poate si cu mai mult daca as sti ca sunt curate, populate,si ca nu ma deranjeaza setcarii care sunt peste tot.

Comentariu adaugat de ciprian la data de 20/02/2012 la 10:25 am

as renunta si eu la corizatia de membru,dar cum spuneam mai sus….am sunat la sediu si m-i sa spus ca permisul costa 80 de lei.am inceput sa explic cum ca anul trecut era 80 de lei,in banii astia intrand si carnetul de membru…..dar domnul de acolo m-a asigurat ca anul asta nu se schimba pretul.deci….probabil o sa ii zic ca nu mai vreau sa platesc cotizatia de membru,si atunci el o sa zica…”’aha,pai in cazul asta,te costa 80 de lei permisul”’…. :)))))

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 22/02/2012 la 12:02 pm

COMUNICAT ANPA – 21.02.2012

Posesorii permiselor de pescuit recreativ-sportiv pot practica pescuitul recreativ/sportiv pe toate habitatele piscicole naturale, cu excepţia Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării.

Pe o zonă de pescuit autorizată, pescuitul recreativ/sportiv se poate practica atât de membrii asociaţiilor deţinătoare de autorizaţie de pescuit recreativ/sportiv cât şi de nemembri cu respectarea Regulamentului propriu al asociaţiei, iar pe zonele neautorizate pescuitul recreativ/sportiv se face numai pe baza permiselor de pescuit recreativ/sportiv emise de Agenţia Naţională pentru Pescuit şi Acvacultură (denumită în continuare ANPA), cu respectarea legislaţiei în vigoare.

Asociaţiile de pescari sportivi sunt obligate să practice pe zonele autorizate pentru pescuit recreativ/sportiv tarifele aprobate de ANPA pe săptămână/lună/an şi să organizeze controale zilnice cu privire la verificarea modului de practicare al pescuitului recreativ/sportiv şi pentru a încasa taxe de pescuit la nemembri.

Asociaţiile sunt obligate să permită accesul la resursele acvatice vii şi la pescarii nemembri, cu condiţia ca aceştia să achite tariful pentru pescuit conform Regulamentului propriu al asociaţiei de practicare a pescuitului recreativ/sportiv.

Permisele de pescuit recreativ-sportiv se eliberează de ANPA nominal atât la persoane fizice cât şi la Asociaţiile de pescari sportivi care deţin Autorizaţii de pescuit recreativ/sportiv, prin structurile sale regionale.

Cei interesaţi pot suna la sediile filialelor regionale şi la ANPA-sediul central din Bucureşti sau puteți accesa programul de primire documente şi eliberare permise de pescuit recreativ/sportiv, pe care-l ataşăm.

Comentariu adaugat de ciprian la data de 22/02/2012 la 5:16 pm

ati scris mai sus ca permisul costa 30 de lei.mie mi s-a cerut 80 de lei.va rog sa raspundeti pentru ce sunt acei 50 de lei?daca sunt pentru ce cred eu,adica pentru ca am carnet si sunt membru….ce trebuie sa fac sa inteleaga baietii de la asociatie ca eu nu vreau sa fiu membru???nu am nici un avantaj ca sunt membru,pt ca atunci cand merg la pescuit,in jurul meu tot o sa fie plin de braconieri,si atat timp cat nu se iau masuri,nu vreau sa platesc…………[va rog sa raspundeti la intrebare]

Comentariu adaugat de stefan la data de 22/02/2012 la 9:17 pm

unde sunt sedii ANPA in jud.SUCEAVA unde poti plati permisul de pescuit cu 30 lei,fara a plati si cotizatie de membru ?

Comentariu adaugat de adrian caramatescu la data de 23/02/2012 la 10:18 am

La sediul asociatiei Prieteni pescari Iasi (Str.Aleea Musatin nr.1, Bl.M11,Sc.D Ap.19 Iasi Tel.0745519133) sau la sediul DADR Suceava. Detalii gasiti consultand informatiile postate pe site-ul http://www.anpa.ro.
Puteti pescui cu permisul de pescuit ANPA numai pe luciile de apa care nu sunt in administrarea unor asociatii; aici trebuie sa achitati o taxa, zilnica/saptamanala/ etc in baza careia puteti pescui respectand regulamnetul acesteia.

Comentariu adaugat de titi la data de 25/02/2012 la 8:05 pm

da se poate

Comentariu adaugat de doru la data de 26/02/2012 la 8:13 pm

cat mar costa un permis de pescuit pe dunare [de fapt an orasu zimnicea] stiu de fapt ca pe 2011 a costat 870. ron,dar acum costa mai mult de 870 ron.

Comentariu adaugat de Cum o dai, tot “nemembru” esti | Blog Info-delta.ro la data de 27/02/2012 la 10:53 am

[…] nu uita: Chiar daca esti membru al unei asociatii de pescari sportiv si ai inclusiv permisul ANPA, atunci cand vei dori sa pescuiesti intr-o zona care este gestionata de o alta asociatie, vei plati […]

Comentariu adaugat de dan la data de 27/02/2012 la 1:54 pm

Toate informatiile necesare pentru obtinerea unui permis de pescuit ANPA, direct de la Biroul ANPA costa, pana la maxim 30 lei:
www. braila.pro/social/1939-totul-despre-obtinerea-permisului-de-pescuit.html

Comentariu adaugat de Cristian la data de 28/02/2012 la 2:00 pm

Pentru pescuitul sportiv pe Dunare ( 2012 ) in zona Oltenitei este suficient permisul ANPA si viza PF sau trebuie sa am si cotizatia achitata ( viza ) la AJVPS Oltenita ? Multumesc.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 28/02/2012 la 2:05 pm

Dunarea nu este concesionata niciunei asociatii de pescari (inca). Deci este suficient permisul ANPA si avizul Politiei de Frontiera Calarasi.

Comentariu adaugat de dan la data de 28/02/2012 la 2:05 pm

Asociatiile nu au primit autorizatie pentru niciun sector de Dunare
In acest context nu este nevoie sa platiti la AJVPS fiind suficient doar permisul ANFP si avizul PF

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 28/02/2012 la 3:51 pm

Urmare a adresei dumneavoastra, inregistrata sub nr. 1403/23.02.2012 la Agentia Nationala pentru Pescuit si Acvacultura, in baza prevederilor legii 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public va informam:

Permisul de pescuit este valabil in toate habitatele piscicole naturale din Romania. In zonele atribuite prin autorizatii de pescuit recreativ sportiv, unor asociatii se plateste o taxa de acces.

Reciprocitatea intre asociatii se refera strict la anumite acorduri incheiate intre asociatiile de pescari care dau dreptul membrilor sa pescuiasca in zonele pentru care detin autorizatii.

Raspuns ANPA nr.1403/28.02.2012

Comentariu adaugat de poganu la data de 28/02/2012 la 11:40 pm

Taxa saptamanala/lunara perceputa de asociatia care are in administrare luciul de apa unde doresc sa pescuiesc poate fi achitata doar la sediul asociatiei respective sau poate fi platita pe loc in momentul aparitiei organelor de control?

Comentariu adaugat de Preda Dorel la data de 02/03/2012 la 3:44 pm

Sa intrebam ANPA-ul,ma roade si pe mine aceasta ilegalitate mai concret d-l Vega Neculai de la ANPA Bacau tel.0747287456

Comentariu adaugat de caramatescu adrian la data de 02/03/2012 la 8:36 pm

CRED CA ESTE POZITIV SA DINAMTIZAM FLUXUL DE DOLEANTE, INFORMATTII PE ACEST SITE;
CE CREDETI ?

Comentariu adaugat de caramatescu adrian la data de 02/03/2012 la 8:41 pm

Intrebare azi 02 martie 2012 ?

Se poate pescui pe raul Suceava. La Luncusoara – s-a dus gheata?
Multe multumiri ,

cu recunostinta pescareasca Adrian Caramatescu

Comentariu adaugat de caramatescu adrian la data de 02/03/2012 la 8:46 pm

Depinde numai de regulamentul asociatiei respective – cel mai bine este sa-i contactati telefonic

Comentariu adaugat de dorel dorel la data de 02/03/2012 la 9:34 pm

02.02.2012.Astazi s-a pescuit la copca pe gheata lacului de la Bicaz mai precis in zona motel Cristina la vreo 200 m de pastravaria din aceasta zona.S-a spart o plasa si au scapat din aceasta pastravarie mult peste,au fost prinsi la copca pastravi.

Comentariu adaugat de adrian p la data de 09/03/2012 la 3:45 pm

sunt din timisoara si vreau sa imi fac un permis de pescuit anpa ce trebuie sa fac si la cine ma pot adresa? astept un raspuns

Comentariu adaugat de Vasile la data de 22/03/2012 la 10:21 am

am permisul din 2011 ma pot duce sa pescuiesc cu el la Prut? mai este inca valabil?Si avizul politiei de frontiera e tot pe 2011

Comentariu adaugat de Mihail la data de 28/03/2012 la 9:05 am

sunt bune aceste permise?.. pot pescuit pe tot felul de afluenti ai prutului sau de exemplu garele de langa iazul falticeniului.. sau pe apa sucevei?,,,

Comentariu adaugat de Robert la data de 02/04/2012 la 9:38 am

am o nelamurire : de ce trebuie sa asteptam pana in martie aprilie tiparirea permiselor, “[aceasta insemnand aparitia lui undeva in perioada martie-aprilie 2012 (asta in cel mai optimist caz)]”,nu se stia din 2011 ca urmeaza 2012? sau la noi si anul care urmeaza vine prin surprindere?

Comentariu adaugat de Alin la data de 05/04/2012 la 9:42 am

Eu pescuiesc pe bratul Chilia, pe langa avizul Politiei de Frontiera ce alte acte imi trebuiesc si de unde le scot (daca se poate cit costa) Mulţumesc!

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 05/04/2012 la 9:48 am

Citeste aici:
http://www.info-delta.ro/blog/acte-pescuit-si-taxe-de-acces-in-delta-dunarii-2011/
Deocamdata nu s-a schimbat nimica fata de anul 2011

Comentariu adaugat de MIhau la data de 06/04/2012 la 10:01 am

De ce in Sibiu AJVPS are cel mai mare tarif din tara? Oricum nu face nimic pt imbunatatirea conditiilor de pescuit.

Comentariu adaugat de nelu gherasim la data de 09/04/2012 la 12:37 pm

Atata vreme cat vom fi in Romania pentru mai marii nostri, votati de noi,TOTUL va veni prin surprindere,mai putin impozitele si taxele!!!!!!Asa ca,pe noi nu trebuie sa ne mai surprinda nimic de la domnii [..] care ne guverneaza

Comentariu adaugat de MYTY la data de 11/04/2012 la 2:09 pm

salut
Sunt din Bihor. Am si eu o nelamurire. Daca mi-am facut permisul de pescuit la o asociatie in Bihor si am si acel tichet ANPA pot sa pescuiesc si pe alte ape din Romania(ex. Mures,Prut,alte canale administrate de alte asociatii…etc) inafara de cele private?
va multumesc.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 11/04/2012 la 2:21 pm

http://www.info-delta.ro/blog/cum-o-dai-tot-nemembru-esti/

adica: Permisul de pescuit este valabil in toate habitatele piscicole naturale din Romania. In zonele atribuite prin autorizatii de pescuit recreativ sportiv, unor asociatii se plateste o taxa de acces.

Comentariu adaugat de laurentiu la data de 15/04/2012 la 11:33 pm

buna sunt din suceava si pescuiesc fara permis pt ca aici filiala/jardarmi se au mana in mana k braaconieri si pe noi astia care dam la pluta de f… de ne indoaie …cand nu nu o sa mai fie braconieri pe apa atunci am sa imi fac permis am sa dau si 200 lei dak nu au sa mai dea astia k ecranele lor si cu tot

Comentariu adaugat de mihail la data de 17/04/2012 la 6:09 pm

ai dreptate laur cam asa se intampla.. dar totusi e bine sa ai si un permis;)).. pe mn m-au prins de vreo 3 ori:)).. acuma vreo 3-4 ani si de at am si stau linistit;)). plescuiesc fara nici un stres,,,

Comentariu adaugat de ilie la data de 20/04/2012 la 9:11 am

Sunt din Braila ma intereseaza daca organizeaza cineva concursuri de pescuit unde si in ce conditi. Am platit taxa de 30 lei la trez.si astept eliberarea permisului.

Comentariu adaugat de myty la data de 20/04/2012 la 9:56 am

salut
deci sa inteleg daca merg sa pescuiesc pe mures trebuie sa ma prezint la asociatia care are autorizatie pe mures si sa platesc o taxa pentru a putea pescui?

Comentariu adaugat de laurentiu la data de 21/04/2012 la 10:21 pm

da aici mai multi pescuiesc cu ecranu decat la normal :)) rar unde sunt locuri de dat la pluta…

Comentariu adaugat de mihail la data de 21/04/2012 la 10:23 pm

ai dreptate laur io merg ff des pe garla de langa iazul de la falticeni ee soper pe akolo.. si pe apa sucevei + moldova si mnah pe akolo nu prea gasesti cu ecranul..

Comentariu adaugat de laurentiu la data de 21/04/2012 la 10:28 pm

pe moldova se merita sa pescuiesti am locuit 6 ani acolo si este pește fain. de acolo jandarmi stau la fiecare colț.dar tu de unde ești?

Comentariu adaugat de mihail la data de 21/04/2012 la 10:45 pm

cauta-ma pe mychael_93 si vb akolo;))

Comentariu adaugat de george z la data de 23/04/2012 la 4:34 pm

daca ma duc la pescuit,pe la sfarsitul lui mai sa zicem,care sunt consecintele daca vin jandarmii?multumesc

Comentariu adaugat de george z la data de 23/04/2012 la 4:57 pm

sunt considerat braconier daca dau cu 2 undite la pluta de exemplu?

Comentariu adaugat de laurentiu la data de 24/04/2012 la 9:23 pm

dak ai permis nu iti zik nimik caci cu permisul a voie 2 carlige

Comentariu adaugat de mihail la data de 26/04/2012 la 8:35 pm

pai sa ai cate un carlig la fiecare.. ca ai voie pana la 2 carlige.. deci poti da linistit..

Comentariu adaugat de Gherasim Ion la data de 27/04/2012 la 11:51 am

La rapitor se poate pescui in luna mai pe dunare?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 27/04/2012 la 11:54 am

In perioada 15 aprilie – 13 iunie inclusiv, pescuitul stiucii se poate efectua numai cu folosirea echipamentelor de pescuit recreativ/sportiv si a momelilor artificiale, cu eliberarea in mediul acvatic natural.

Restul speciilor sunt prohobite. (la scrumbie mai este pe tronsoane de Dunare si pe perioade)

Comentariu adaugat de maier gheorghe la data de 01/05/2012 la 2:16 pm

In cursul anului 2011 v-am solicitat sprijinul pentru stoparea braconajului pe firul riului Mures;a-ti trimis un inspector de la Cluj care nu a facut aproape numic,desi i-am sigerat a ma contacta pentru detalii,dar nu a facut-o,astfel a depistat un tigan la Suseni la brtaconat iar pe traseul Reghin-Gornesti,unde sint adevaratele probleme nici nu si-a facut aparitia,necunoscind nici topografia terenului.Ce aveti de gind sa faceti in perioada actuala de prohibitie,intrucit tiganii sfideaza in continuare trecind prin fata postului de politie si nimeni nu face nimic.Solicit a-mi raspunde pe aceasta adresa de email pentru a ma putea adresa in continuare mai departe in functie de ceea ce faceti dvs.din birouri.Va multumesc pescarii cinstiti din zona Reghin-Gornesti.Asteptam raspunsul!

Comentariu adaugat de ciprian la data de 02/05/2012 la 9:42 am

pai in ziua de azi probabil iei amenda,plus ca nu mai ai voie sa iti faci permis de pescuit vreo 2-3 ani.acum depinde,eu am un prieten pe care l-au prins jandarmii la pescuit in prohibitie,acum 3 ani,si l-au iertat.a scapat fara amenda.avea la el permisul,doar ca nu era vizat pe anul respectiv,si l-au pus sa il vizeze pe munte si pe ses.

Comentariu adaugat de mihail la data de 04/05/2012 la 7:39 am

cand apar permisele pe 2012?:(.. in sv?:D..cat tre sa mai asteptam?;))

Comentariu adaugat de ciprian la data de 04/05/2012 la 9:17 am

poti pescuii oriunde in romania fara sa platesti alte taxe.scrie si mai sus..in habitatele naturale.

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 04/05/2012 la 9:32 am

Daca ai permis ANPA, vei plati o taxa la acea asociatie ce administreaza tronsonul respectiv de pe Mures. Asta cand vor veni ei in control.

Comentariu adaugat de ciprian la data de 04/05/2012 la 9:38 am

sh atunci ce afacere am facut?platesc 80 ron permisul,am carnet de membru,pe care tot l-am platit anul trecut,sh trebuie inca sa mai platesc o taxa la acea asociatie.nu mai inteleg nimic.de exemplu eu daca mi-am facut permisu in suceava si ma duc in alba iulia la pescuit…mai trebuie sa platesc alte taxe?//

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 04/05/2012 la 9:41 am

Din pacate asa este:
http://www.info-delta.ro/blog/cum-o-dai-tot-nemembru-esti/

Comentariu adaugat de ciprian la data de 04/05/2012 la 9:54 am

o intrebare mai am… eu imi fac singur nadele si aditivi.si as vrea sa le testez.sa zicem ca merg zilele astea pe apa pentru a le testa.[bineinteles,pestii prinsi sunt eliberati].ce se poate intampla daca vine filiala?ce consecinte vor fi adica…

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 04/05/2012 la 10:07 am

@ciprian, raspunsul nu poate fi decat unul singur: Prohibitia generala pentru anul 2012 este de 60 de zile si incepe cu data de 15.04.2012 si tine pana pe data de 13.06.2012 inclusiv, perioada in care pescuitul este interzis conform Ordin nr. 40 din 27 februarie 2012.

Nerespectarea prevederilor prezentului ordin se sanctioneaza potrivit dispozitiilor din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 23/2008 privind pescuitul si acvacultura, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 317/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Legii nr. 82/1993 privind constituirea Rezervatiei Biosferei “Delta Dunarii”, cu modificarile si completarile ulterioare.

Comentariu adaugat de ciprian la data de 04/05/2012 la 10:48 am

da.multumesc pentru raspuns.o zi buna

Comentariu adaugat de Mihai la data de 06/05/2012 la 6:15 pm

Tara cui mai e asta, daca mai toti vorbiti de braconieri care stau linistiti, nestingheriti de cei in drept? In zona Calarasi poti sa petreci zile frumoase la Dunare, dar peste nu vezi ! E drept ca acum cei care dau la “curent” te avertizeaza, sa nu intri in apa cand trec ei! Ca o consecinta, a disparut si puietul de peste, mai ales ca si Canalul Siderurgic a fost Inchis cu o plasa metalica de un ins bine situat si “curatat” de peste; adio caras, crap, stiuca, avat sau ce mai intra din Dunare…Pentru ce mai avem permise de pescuit ? Ca sa mai plecam de acasa.

Comentariu adaugat de pop vasile alexiu la data de 07/05/2012 la 9:26 am

NU VREAU SA ADUC JIGNIRII NIMANUI DAR ESTE FOARTE NEPLACUT SA-TI CUMPERI SCULE DE PESCUIT SA INVESTESTII IN ACST MARET SPORT MAI MULT AL CELOR TRECUTII DE VARSTA A DOUA,TINERET,DOAMNE ,COPII,OAMENI BOLNAVI CARE MERG PENTRU TERAPIE ESTE SI CAZUL MEU CU PROBLEME DE HANDICAPMA DUC PE BALTA CU INSOTITOR DONU CU CHITANTIERU SA PLTEASCA CA STA PE BALTA AR FI DE ASTEPTAT SA SE TERMINE SI CU BRACONAJUL MAI ALES CA SE FACE PE FATA BINE INTELES CU POLITIA ALATURI.

SA PLTESTII SI TAXE,DRUMUL PANA ACOLO LA LAC SI ACOLO CE SA VEIZII : NU AI CARNET PENTRU LUCIUL ACESTA CARE ESTE A LUI CUTARICA DUPA CE LA VIZA INTREB DACA POT SA MERG ACOLO,DACA MERG DIN JUDET AFARA ALTA TAXA A JUDETULUI RESPECTIV LA FATA LOCULUI SAU PARASESTII LOCUL, NU MAI ZIC DE CONTROALE SE BAT CAP IN CAP UNUI DE LA FILIALA ALTUI DE LA FILIALE FANTOME DAR CU ACCEPTUL STATULUI. PENTRU RESPECTUL FATA ACEST MINUNAT SPORT ,FATA DE BATRANII TARII,FATA DE NATIUNE NU PUTETII AVEA UN PIC DE RESPECT PE CARE NOI IL RESPECTAM POATE NE FACETII FERICITII SI PE NOI MURITORII DE RND NU NUMAI CEI CU BANI MULTII

Comentariu adaugat de myty la data de 15/05/2012 la 10:56 am

Concluzia mea : daca te prinde weekendul pe langa un rau in alta localitate nu poti pescui pt ca nu ai taxa de asociatie pe acel rau si nici nu ai la cine platii in weekend. Prin urmare trebuie sa faci 2 drumuri unul in cursul saptamanii sa platesi(banuiesc ca pana la ora 16) si al 2-lea cand mergi la pescuit. Am dreptate?

Comentariu adaugat de Adrian Caramatescu la data de 16/05/2012 la 8:23 am

Mult mai simplu …. daca cineva intreaba, autorizat, ce cauti acololo, la pescuit, te lrgitimezi cu ANPA si-i intrebi cu ce drept intraba – daca au ce trebe, dai un ban, max 15 lei per sector, daca merita, daca nu la revedere
Adrian Caramatescu

Comentariu adaugat de Oinescu la data de 16/05/2012 la 10:40 am

ANPA A INCEPUT DISTRIBUIREA NOILOR PERMISE DE PESCUIT CATRE ASOCIATII!!!!!

Comentariu adaugat de Adrian la data de 16/05/2012 la 10:53 am

Buna ziua! Sunt din Localitatea Roman, judetul Neamt si vreau sa imi fac si eu permis? Unde trebuie sa merg? Multumesc!

Comentariu adaugat de Adrian Caramatescu la data de 16/05/2012 la 10:36 pm

Daca vrei sa pescuiesti in zona Romanului, pe Moldova, Siret ai o singura varianta AVPS Roman. Tot prin zona asta, dar pe alte tronsoane de rau elibereaza permis ANPA si carnet membru, asociatia Prieteni pescari – Iasi; daca vrei Bistrita, respectiv lacul Izvorul Muntelui (Bicaz) se poate cu actele emise de catre cei mai sus + o taxa, lunara de cca. 50 sau zilnic de 15 lei platita la cei care vin in control (Lupul Cenusiu pe lacul Izvorul Muntelui). Cele bune.

Comentariu adaugat de ciprian la data de 01/06/2012 la 9:58 am

salutare.si-a scos cineva permis pe 2012? ma intereseaza daca ati primit permisul pe loc, sau a trebuit sa mai asteptati o perioada…ca dee…sunt plasticate si nah…

Comentariu adaugat de Berca Ilie la data de 01/06/2012 la 11:26 am

Astazi l-am ridicat de la ANPA. Am achitat acum 3 saptamini 30 lei la TREZ .taxa de permis.Fir intins.

Comentariu adaugat de Nicu la data de 01/06/2012 la 11:30 am

Permisul meu este gata de 1 saptamana, inclusiv cu 2 PG-uri. Inca nu am intrat in posesia lui. Mentionez ca pentru acte s-a ocupat o asociatie de pescari.

Comentariu adaugat de ciprian la data de 01/06/2012 la 2:08 pm

eu am sunat la asociatia prieteni pescari din suceava si mi-a zis ca ma costa 80 de lei permisu.nu inteleg de ce ,pentru ca normal e doar 30…

Comentariu adaugat de dorel_dorel la data de 01/06/2012 la 3:05 pm

Am ridicat permisul de pescuit 2012 de la ANPA Bacau,m-a costsat 30 lei pt,ca am mers direct la ANPA fara a mai plati taxa de membru pescar la o asoc de pescari

Comentariu adaugat de Berca Ilie la data de 05/06/2012 la 7:42 am

solicitati temeiul LEGAL pentru aceasta suma.

Comentariu adaugat de viorel la data de 12/06/2012 la 1:29 pm

Sunt posesor de permis ANPA el. 2012 si ma intereseaza o autorizare pe 3-6 zile in delta.Cum se procedeaza şi cine o elibereaza eventual şi cat costa?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 12/06/2012 la 1:30 pm

Ai totul aici: http://www.info-delta.ro/blog/permise-taxe-delta-dunarii-2012/

Comentariu adaugat de viorel la data de 12/06/2012 la 1:51 pm

Munţumesc ff.mult

Comentariu adaugat de claudiu la data de 13/06/2012 la 2:41 pm

de ce trebuie sa asteptam 3 saptamani pentru ati elibera noul permis,si nu se face pe loc ca ala vechi.?

Comentariu adaugat de info-delta.ro la data de 13/06/2012 la 3:03 pm

Probabil pentru ca “Permisul de pescuit recreativ/sportiv este un document cu regim special, înseriat, nominal, netransmisibil, tip card plastifiat”.

Comentariu adaugat de dorel_dorel la data de 13/06/2012 la 3:24 pm

Permisul de pescuit este un card care se face la o masina speciala,de la sediile ANPA din teritoriu se trimit la Bucuresti(documentele)si retur de aceea dureaza atata timp

Comentariu adaugat de Tiberiu la data de 19/06/2012 la 4:49 pm

Ma poate informa cineva despre ultimele modificari la OUG.23/2008 in ceea ce privesc contraventiile si infractiunile? S-au introdus noi contraventii in cuprinsul legii? Daca da, care sunt aceste si nr. actului normativ care a adus modificarile. Multumesc.

Comentariu adaugat de ciprian la data de 21/06/2012 la 7:39 am

a fost cineva la pescuit pe prut?

Comentariu adaugat de darius la data de 04/07/2012 la 9:40 am

sunt din Timisoara cat ma costa un permis?

Comentariu adaugat de Berca Ilie la data de 04/07/2012 la 12:31 pm

30 lei Permisul este sub forma de card,se eliberaeaza de ANPA

Comentariu adaugat de mihail la data de 03/08/2012 la 11:24 pm

e super permisul mi l-am primit ..dar nu inteleg ce inseamna RBDD…:D

Comentariu adaugat de Stelica la data de 04/08/2012 la 6:42 pm

Pot primi permisul de pescuit prin posta si cu plata ramburs?

Comentariu adaugat de Stelica la data de 04/08/2012 la 6:43 pm

Permisul va fi valabil numai pana la sfarsitul acestui an sau un an incepand din momentul emiterii lui?

Comentariu adaugat de dorel_dorel la data de 06/08/2012 la 3:26 pm

Permisul de pescuit este valabil numai ptr.anul in curs respectiv 2012 dar se accepta valabilitatea lor si in anul 2013 pana ce ANPA-ul emit permisul de pescuit ptr.2013 sau vizeaza permisul de pescuit tip card noi cu posibilitate de opt vize

Comentariu adaugat de stefan la data de 10/08/2012 la 8:43 pm

care mai este realitatea in judetul SUCEAVA .cine are drept de control legal? …PP sau AJVPS…cine ma poate lamuri?

Comentariu adaugat de Jurnal de pescuit in Dobrogea de Nord – In cautarea salailor cetatii Noviodunum | Nicu la data de 20/08/2012 la 8:55 am

[…] permis ANPA, Aviz de granita Politia de Frontiera #socialbuttonnav li{list-style:none;overflow:hidden;margin:0 […]

Comentariu adaugat de dan la data de 28/08/2012 la 8:30 pm

- ce trebuie sa fac sa pot pescui in delta (RBDD)?
– unde trebuie sa ma adresez? cum sa procedez?
– pescuitul in RBDD este conditionat de detinerea permisului ANPA sau nu?
– imi trebuie si permis de acces si permis de pescuit sportiv?
– trebuie sa merg la sediile/filialele din jud. Tulcea sau pot proceda altfel?
Sunt din Bacau.
Multumesc!

Comentariu adaugat de speed1 la data de 25/11/2012 la 2:30 am

CUM PROCEDAM PENTRU VIZA PE 2013 PENTR U PERMISUL ANPA MENTIONEZ DOAR PE ACESTA IL AM (SE PUNE CEVA PE PERMIS SA U LA ORICE TREZORERIE DIN TARA POT PLATI) MULTUMESC

Comentariu adaugat de MIHAI la data de 07/01/2013 la 4:44 pm

daca sunt din constanta si de o perioada de timp stau in bucuresti dar nu am mutatie.
in acest caz sunt obligat sa merg in constanta pentru permis sau pot sa-l scot aici in bucuresti?????
daca stie cineva ceva legat de acest lucru si ar raspunde ii sunt profund recunoscater.

Comentariu adaugat de Adrian Caramatescu la data de 07/01/2013 la 7:47 pm

1.Da, se poate elibera si din alta localitate decat cea de domiciliu
2.Pentru lamuriri contactati in Bucuresti:
Sediul Central ANPA
Adresa: Str Transilvaniei, nr.2, sectorul 1, Bucuresti
Programul de functionare: 08,30 – 16,30

Secretariat: 634.44.29, 634.44.30, 634.44.31, 634.44.32, 634.44.33, fax: 3326132

E-mail: anpa@anpa.ro

3. Acte necesare:

Pentru eliberarea permisului de pescuit recreativ/sportiv, persoanele interesate trebuie sa depuna:

-copie act identitate
-copie document justificativ pentru categoriile de permise cu pret redus sau gratuite (conform HG 1016/2008)
-dovada achitarii la trezoterie a contravalorii permisului (cod de CONT 20160103)

Fire intinse.

Adrian Caramatescu

Comentariu adaugat de MIHAI la data de 08/01/2013 la 10:50 am

mersi frumos pentru raspuns adrian

Spune parerea ta:


Nume *
Email *
Adresa web(adresa sa contina http://)
* toate campurile sunt obligatorii. Adresa de e-mail trebuie sa fie valida. Nu va fi publicata pe site.
Daca apasati pe butonul Comenteaza, inseamna ca sunteti de acord cu regulamentul de postare comentarii a acestui site.