Nicu

… despre pescuit si pelicani.
info-delta.ro DreamTeam

Ne-am urcat in masina si am plecat. Ideea de a petrece 2 zile in zona Campina mi-a stricat planul maret de a manca 5 mici+ paine+ o lingura de mustar completata cu o bere in parcul Herastrau :) Totul a fost perfect organizat, plecare “last minute” , aprovizionare “avem de asta si de asta” si ce ne mai trebuie cumparam pe drum.

Ne-am odihnit pe malul raului Doftana intr-o casa de vacanta, profitand din plin de un cer senin, liniste si verdeata. Nimic spectaculos, nimic iesit din comun, doar liniste de te dureau urechile si leneveala de-ti intepenea spatele.

Dupa savarsirea gratarului standard RO adica ceafa & mititei & pulpe si cele ce le urmeaza la modul obligatoriu ne-am zis ca-i momentul sa depasim granitele curtii in care am lenevit si sa ne aventuram catre baile termale de la Telega. Aici vroiam de fapt sa va aduc din vorba in vorba.

Nu va citez de pe net cu descrieri, indicatii si referinte despre proprietatile miraculoase si binefacatoare ale apei sarate de la Telega caci sunt destule informatii, vreau doar in cateva cuvinte si poze sa va explic si sa va arat cum a fost si ce puteti descoperi acolo.

Sunt 2 baze de tratament & agrement. Cea veche cu lacul care a facut cunoscut in lume numele de “Telega” si cea noua cu un lac sarat nou nout. Din considerente care-mi scapa, noi am ales complexul Soimul, adica lacul nou. Cred ca acolo am gasit loc unde sa parcam masina si de aceea am ajuns la acest complex. In fine, privit din exterior complexul nu-ti face cu ochiul deloc.

Eu eram setat ca merg sa fac baie intr-un lac sarat. Asa ca ma asteptam sa vad un ditamai lacul si uite ca nu-l vedeam. Oarecum reticent si cu gandul la calea intoarsa pe Valea Doftanei catre baraj am intrat in complex si .. surprize, surprize!

Locul arata chiar bine, frumos ingrijit, cabine de schimb, dusuri, zona de namol, salina, cazare, terasa mare, iarba multa, nisip si desigur un lac micut si sarat. Apa este bine sarata si undeva la 28-30 grade Celsius. Ca recomandare, nu intrati cu capul sub apa pentru ca o sa va usture ochii.

Cat pe ce sa fac si un tratament cu namol :)

Una dintre atractiile complexului este cazarea la butoaie.

Adica un butoi are 1500 de litri.

Si in butoi stau confortabil doua persoane. Nu credeti?

Am prins o zi de nota 10, numai buna de baie si plaja asa ca nici nu ne-am dat seama cand au trecut 5 ore. Daca nu ne-am fi gandit la aglomeratia de pe DN1 cred ca ne apuca noaptea acolo.

Daca sunteti in zona si aveti chef de o baie termala sarata  dati o fuga la complexul Soimu de la Telega si veti avea parte de o experienta faina. Si ca sa inlatur orice suspiciune, acesta nu este un articol platit ori campanie ci o recomandare a unui loc care mi-a placut.

7 Comentarii la “La “tratament” la baile Telega”

• Super fain, habar n-aveam de locul asta, e si aproape de Bucuresti, la o adica se poate salva o zi de week-end.
    Butoaiele alea merita incercate :)

• […] foto: info-delta.ro. Adecvat copiilor de varsta: Pentru toate […]

• Ella:

Foarte frumos. Am fost in aceasta vara si m-am simtit minunat. Revin!

• cristian:

Am fost cu baiatul meu de 10 ani si ne-am cazat la butoaie. EXCELENT!in butoiul de 10500 de litri(nu de 1500)este loc destul;paturi confortabile,tv LCD,intre butoaie este o masa mare cu doua banci,fiecare butoi are in spate cate o mini-chiuveta foarte utila.Cei cazati la butoaie au cabina lor de dus cu apa fierbinte .Locul, zona pentru namol,este acum ingradit si , mai sus,s-a construit o vila de lemn cu cinci camere cu tot confortul(baie,wc).Verdeata pesre tot,seara sunt luminite pe baza de senzori crepusculari care se aprind oferind o priveliste feerica. VENITI SI CONVINGETI-VA SI NU VETI REGRETA ! AAA…SI mancarea destula si foarte buna !!!!!!(am luat un pachet de 5zile4nopti-850lei=cazare2pers./3mese pe zi/acces la apa/la salina/la namol)

• Nicu:

Am vizitat si anul acesta complexul si am observat schimbarile. Sper sa fie o traditie ca macar o data pe an sa ajung aici.

• cristiana:

Nu am fost niciodata in zona lacurilor sarate de la Telega dar atat de mult mi-au placut descrierile facute de voi incat promit sa revin. Trebuie sa incerc butoaiele, arata super.

Scrie un comentariu

Nu jigni, nu spama, adauga doar linkuri ontopic in mesaj. Multumesc!

ferma pupaza
RVP
Ancaar
o oarecare aranjare pe categorii
Informare privind ©
Întreg conținutul de pe acest site este protejat de legea dreptului de autor. Informațiile, imaginile de pe acest blog nu pot fi copiate și folosite pe alte site-uri, blog-uri, radio, tv, ziare sau alt mijloc de comunicare în masă fără consimtământul scris al autorului. Am zis!