duminică, 26 iunie 2022
AcasăJurnal de calatorieAm revenit din calatoria noastra din Dobrogea si Delta Dunarii.

Am revenit din calatoria noastra din Dobrogea si Delta Dunarii.

Dupa ce am petrecut o saptamana pe litoralul romanesc unde am savurat la Cherhanaua din Vama Veche o portie de calcan si una de rapane si midi la tava (reteta prezentata deja), ne-am indreptat catre judetul Tulcea. Aici am petrecut o saptamana de forta, in care am incercat sa strangem cat mai multe informatii pentru voi, sa facem cat mai multe poze, sa vizitam cat mai multe locuri. Nu a decurs totul conform planului, unele locuri cum ar fi cetatea Salsovia din Slava Rusa nu am putut s-a le identificam, am “rupt” masina prin imprejurimile satului, etc etc. De fapt, despre starea unor drumuri asa zise judetene cred ca este cazul sa pomenim, deoarece sunt intr-o stare jalnica, asa cum sunt cele ce ne conduc catre cele 3 importante manastiri Dobrogene (Saon, Cocos, Celic Dere).

Asa ca dupa ce ne-am ales cu un parbriz spart de la pietrele de pe minunatele sosele, am renuntat la „masina occidentala” si am continuat drumul cu batrana Dacie 1300, dar unele locatii au fost ratate din pacate. Dar despre realizari un pic mai tarziu pentru ca avem atat de multe date si poze de prelucrat incat cred ca o sa dureze ceva timp pana le vom posta pe site. Dupa ce am cutreierat cat de cat prin Dobrogea de nord (34 localitati) am dat si o fuga de cateva zile prin Delta Dunarii, tinta ce nu putea sa lipseasca din calatoria noastra. Asa ca toti prietenii ne-am reunit de prin colturile tarii in Tulcea rezultand un grup de 22 de adulti si 6 copii si impreuna am plecat cu pasagerul catre Sfantu Gheorghe. Nici aici nu a decurs totul conform planului, un Nikon D200 creand probleme cu focalizarea “in mijlocul actiunii” find inlocuit de fratele lui mai mic un Nikon D80 si de concurenta sosita in ajutor Canon 40D rezultand la final cateva mii de poze din care vom alege cateva pentru prezentare. Mai asteptam si pozele de la prieteni. Oricum a fost minunat, am mancat peste pe saturate, am adus cu noi retete culinare din zona, am fost la pescuit si ne-am plimbat cu barca prin zona. Cat de repede promitem ca incepem sa ne punem in ordine gandurile si amintirile si o sa incepem sa vi le prezentam.

Oricum, va asiguram in ciuda tuturor incidentelor prin care am trecut, TOTUL A MERITAT!

ARTICOLE DIN SECTIUNE

VA RECOMANDAM

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

ARTICOLE RECENTE

Noul cuantum al amenzilor in Delta Dunarii – proiect Hotarare de...

Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor a publicat pe site-ul sau proiectul de Hotarare a Guvernului privind actualizarea cuantumului amenzilor prevazute la art. 13 din Legea...